شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 بازدید مدیرعامل برق آذربایجان از آخرین وضعیت اجرائی " تونل انرژی" و " پست 230 کیلوولت GIS کلانشهر تبریز"

مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ادامه بازدیدهای خود از پروژه های در حال اجرای این شرکت در سطح استانهای تحت پوشش ، پیش از ظهر روز شنبه19 تیر ماه از روند اجرائی   پروژه های مهم تونل انرژی و پست 230 کیلوولت  GIS تبریز بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که به همراهی مهندس زاده مهدی معاون طرح و توسعه و مهندس علیلو مشاور فنی و تنی چند از مسئولین و مجریان شرکت ترتیب یافت، وی ابتدا از مراحل اجرائی پست ۲۳۰ کیلوولت GIS واقع در مرکز شهر تبریز بازدید و با توضیحات مجری و پیمانکاران پروژه از آخرین وضعیت فیزیکی پروژه آگاهی یافته و دستورات مقتضی برای تسریع در اجرای آن ارائه نمود.

مهندس صبوری همچنین از پروژه مهم تونل انرژی کلانشهر تبریز که با بیش از ۴ کیلومتر طول از مرکز تا حاشیه شمالی این شهر بصورت زیرزمینی در شرف اجراست بازدید کرد.

مدیرعامل برق آذربایجان با حضور و بازدید میدانی از مسیر تونل انرژی و نقطه پایانی پروژه در محله ایده لوی تبریز بر اهمیت اجرای به موقع این پروژه ها برای خروج از مشکلات تامین مطمئن برق در شهر تبریز به جد تاکید کرد و در جریان این بازدید دستورات ویژه برای رفع مشکلات اجرائی آنها ارائه نمود.

شایان ذکر است پروژه های " تونل انرژی " و پست 230 کیلوولت  GIS تبریز" قرار است تا سال 2018 که از سوی دبیرخانه جغرافیائی کشورهای اسلامی شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام معرفی شده ، مورد بهره برداری قرار گیرد. 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/04/21   تعداد بازدید 1381     https://azrec.co.ir/blog/u/20952  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض