شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

بازدید مدیرعامل برق آذربایجان از چند پروژه مهم در استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی

 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در بازدید از چند پروژه مهم برقرسانی در استانهای آذربایجان شرقی وآذربایجان غربی بر ضرورت خدمت رسانی بموقع به مناطق محروم و دور افتاده بعنوان مصادیق بارز اقدام و عمل تاکید کرد.

به منظور بررسی آخرین وضعیت تعدادی از پروژه های مهم برق رسانی در بخشهای فوق توزیع و انتقال ، مهندس حسین صبوری مدیر عامل برق آذربایجان به همراه تنی چند از معاونین و مدیران و مجریان این شرکت از این پروژه ها در استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که به ترتیب طی روزهای دوشنبه و سه شنه ۲۱ و ۲۲ تیر ماه صورت گرفت ، مدیرعامل برق آذربایجان ابتدا از پروژه توسعه پست ۲۰/۱۳۲ کیلوولت ائل گلی بازدید کرد.

وی همچنین در ادامه، از پروژه در حال احداث ۲۰/۱۳۲ کیلوولت شفا و نیز پروژه در حال احداث ۲۰/۱۳۲ کیلوولت مسکن مهر در شهر جدید سهند بازدید و با توضیحات مهندس معمار مجری پست های انتقال برق آذربایجان و پیمانکاران مربوطه از آخرین وضعیت اجرائی این پروژ ه ها مطلع و دستورات ویژه برای تکمیل آنها ارائه داد.

به گفته مهندس معمار پروژه های توسعه پست ائل گلی و پست مسکن مهر تا هفته دولت امسال به  بهره برداری می رسند که هر دو آنها هم اکنون با پیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند .

وی همچنین پیش بینی کرد که عملیات اجرائی توسعه پست شفا نیز تا سه ماه آینده تکمیل ومورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل برق آذربایجان همچنین در ادامه بازدید از پروژه های در حال اجرای منطقه ، پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۲ تیر ماه از چند پروژه این شرکت در استان آذربایجان غربی نیز بازدید به عمل آورد .

پست ۲۰/۱۳۲ کیلوولت زرینه رود ، پست ۲۰/۱۳۲ کیلو ولت مهاباد ،پست ۲۰/۱۳۲ کیلو ولت پیرانشهر و خطوط متصله از جمله پروژه های بود که مدیر عامل برق آذربایجان به همراهی مهندس زاد مهدی معاون طرح و توسعه و تنی چند از مدیران و مجریان این شرکت از آنها بازدید به عمل آوردند .

در این بازدید مهندس فتح الله زاده مجری پست های فوق توزیع منطقه ،گزارش کاملی از روند اجرایی ، آخرین پیشرفت فیزیکی و مشکلات موجود را به اطلاع مدیر عامل شرکت رساند .

مدیر عامل برق آذربایجان با اشاره به مشکلات سنوات گذشته در شبکه برق شهرستان پیرانشهر بر لزوم اجرای دقیق و هر چه جدی تر و بهره برداری از طرح توسعه پست پیرانشهر و تقویت خطوط تغذیه پست مذکور پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد .

مهندس صبوری همچنین در بیان اهمیت پست زرینه رود که به منظور افزایش قابلیت اطمینان طرح انتقال آب زرینه رود به کلانشهر تبریز و با توجه به اینکه این پست وظیفه تامین برق تصفیه خانه و پمپاژ انتقال آب از زرینه رود به تبریز را بر عهده دارد ، اظهار داشت که طبق تدابیر و برنامه ریزی های اندیشیده شده این پروژه ها تا هفته دولت آماده بهره برداری خواهند شد .

مهندس فتح الله زاده مجری پروژه های مذکور نیز در تشریح پروژه پست ۲۰/۱۳۲ کیلو ولت مهاباد اظهار داشت که طرح توسعه و افزایش ظرفیت این پروژه نیز یکی از مهمترین پروژه های برق آذربایجان در آذربایجان غربی می باشد در دو فاز در حال اجرا است که فاز اول آن ، افزایش ظرفیت و بهینه سازی پست از ظرفیت های ۵/۱۲×۳+۳۰×۱ مگاولت آمپر به ۴۰×۲ مقاومت می باشد که تکمیل گردیده و فاز دوم پروژه نیز طرح توسعه پست جهت افزایش قابلیت اطمینان و کاهش خاموشی در منطقه با احداث ۳ بی خط ۱۳۲ کیلوولت می باشد که هم اکنون مراحل نهایی خود را طی می کند و تا قبل از شروع فصل سرما به بهره برداری می رسد.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/04/26   تعداد بازدید 1230     https://azrec.co.ir/blog/u/20950  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض