شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

حضور گسترده همکاران شرکت برق منطقه ای آذربایجان در راهپیمایی عفاف و حجاب

به همت بسیج صنعت برق آذربایجان و با همکاری روابط عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان جمعی ازبسیجیان و همکاران اعم از زن و مرد همراه با دیگرگروههای مختلف مردمی شرکت کننده به ویژه بانوان حاضر در این تجمع با سردادن شعارهایی خواستار اشاعه فرهنگ حجاب وعفاف در جامعه ومبارزه جدی با هنجارشکنان وافراد بدحجاب شدند.

شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی نظیرحجاب سنگر ماست - خامنه ای رهبر ماست، هرکس که با حجاب است - پیرو انقلاب است، چادر حجاب برتر - خشنودی پیامبر،لبیک یا زینب و لبیک یاحسین، حمایت خود را از فرهنگ حجاب و عفاف اعلام کردند

آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تجمع مدافعان حریم حجاب و عفاف در تبریز، بدحجابی را منشاء فساد دانست و با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به هجمه فرهنگی روی آورده است، افزود: بیگانگان به وسیله ابزار و وسایلی که در اختیار دارند مثل ماهواره و شبکه‌های اجتماعی به ترویج فرهنگ غربی، فساد و ابتذال پرداخته ‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی چادر را حجاب برتر خواند و گفت: برای برطرف شدن مفاسد اخلاقی و نگرانی رهبر، از مسئولان می‌خواهیم به رفع مفاسد اخلاقی و مسایل فرهنگی بیشتر توجه کنند . درمورد رعایت حجاب در محل کار نیز رعایت شئونات اسلامی و همچنین پوشش مناسب را متذکر شدند.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/04/26   تعداد بازدید 1146     https://azrec.co.ir/blog/u/20949  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض