شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربايجان صورت گرفت :

جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب وبرق استان

جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی با حضور مدیران عامل شرکتهای صنعت آب و برق استان به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربايجان برگزار شد .

در این جلسه که روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه در سالن جلسات برگزار شد مهندس تابع جماعت مشاور وزیر نیرو و مدیر کل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت نیرو و مدیران کل روابط عمومی و روسای گروههای اطلاع رسانی وزارت نیرو و مدیران عامل شرکت های آب و برق استان به همراه مدیران روابط عمومی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه مدیران روابط عمومی به ارائه گزارش عملکرد در امور مربوط به روابط عمومی را بیان نمودند.

سپس مدیران عامل شرکتهای آب و برق استان گزارش مبسوطی از حوزه تحت سرپرستی خود ارائه نمودند.

در ادامه مهندس حسین صبوری مدير عامل شرکت برق منطقه ای آذربايجان و رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به مدعوین از میزبانی این جلسه ابراز خرسندی کرد و گفت : با توجه به اینکه خدمات صنعت برق به صورت آنلاین مورد دید و قضاوت مردم قرار میگیرد ، نفش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و شفاف سازی مسائل بسیار حساس می باشد .

رئیس شورای هماهنگی  مدیران روابط عمومی استان با اشاره به مسئولیت خطیر روابط عمومی ها در اطلاع رسانی گفت : روابط عمومی ها حلقه ارتباط سازمان و مخاطبان می باشد که باید در بخش های مختلف سازمان بازخورد رویدادها را به موقع ارائه نمایند . وی به تنگناهای خدمات آب و برق اشاره کرد و گفت: خدمات آب و برق با تنگناهایی مواجه هست که در این میان اطلاع رسانی روابط عمومی ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد .

در ادامه مهندس تابع جماعت ضمن قدردانی از میزبانی جلسه و حضور در جمع مدیران صنعت آب و برق گفت : خوشبختانه وضعیت پایداری خدمات رسانی در استان آذربایجان شرقی بسیار مطلوب می باشد . مهندس تابع جماعت به حساسیت و نقش مهم روابط عمومی ها در حوزه آب و برق اشاره کرد و گفت : با توجه به تعداد وسیع مشترکین در بخش آب و برق کوچکترین نارسایی ، چالش  بزرگی را در این عرصه ایجاد خواهد کرد، بنابراین ضرورت اطلاع رسانی روابط عمومی در این میان بسیار حساس و مهم می باشد.

مهندس تابع جماعت به مسائل و رویدادهای صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت : این مسائل و رویدادها باید در حوزه های مختلف شناسائی و در سریعترین زمان ممکن پاسخ مناسب داده شود.

مشاور وزیر نیرو و سرپرست روابط عمومی وزارت نیرو به سرعت و دقت عمل روابط عمومی تاکید کرد و گفت : روابط عمومی باید از حالت اداری خارج شود و در بطن جامعه قرار گیرد .

مهندس تابع جماعت به نقش مهم روابط عمومی در تولید محتوا اشاره کرد و گفت : روابط عمومی ها باید به ابزارهای مختلف و به روز  برای استفاده از ظرفیت های رسانه ای مجهز باشند.

وی همچنین به نقش رابطین خبر و ایجاد کارهای اطلاع رسانی اشاره و تاکید کرد: انجام هر کاری در شرکتها بایستی با پیوست فرهنگی همراه باشد.

در پایان جلسه لوح تقدیر توسط مهندس تابع جماعت به مدیران روابط عمومی صنعت آب وبرق اعطا شد.

بازدید از خبرگزاری ایرنا و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان بود.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/05/13   تعداد بازدید 926     https://azrec.co.ir/blog/u/20939  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض