شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

سرپرست دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت نیرو:

روابط عمومی بایستی به مجهزتزین ابزار ارتباطی مسلط باشد

مهندس تابع جماعت مشاور وزیر نیرو و مدیر کل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت نیرو در دیدار با همکاران روابط عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن اشاره به جایگاه و شأن روابط عمومی در سازمان افزود: روابط عمومی به جهت اثرگذاری بیشتر در سازمان بایستی به مجهزتزین ابزار ارتباطی مسلط باشد.

مهندس تابع جماعت ضمن بازدید از بخشهای مختلف روابط عمومی به نقش کارگزاران روابط عمومی در برقراری ارتباط موثر درون سازمانی و برون سازمانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروزه روابط عمومی در بطن جامعه و در سازمانها همیشه در کنار مدیریت ارشد حضور دارد.

وی همچنین به نقش اطلاع یابی و اطلاع رسانی روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی برای ایفای نقش اصلی و رسالت مهم خود در سازمان باید از دقت و سرعت عمل بالای برای پاسخگویی برخوردار باشند.

در این بازدید بیژن قاسمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین تلاشگران روابط عمومی عرصه صنعت برق آذربایجان از زحمات تمامی همکاران قدردانی نمود.

وی با اشاره با جایگاه شرکت برق منطقه ای آذربایجان گفت: روابط عمومی سخنگوی سازمان است و بدون شک، روابط عمومی در بازنمایی تلاشها و فعالیتهای شرکت در ارتقا سطح کیفی سازمان نقش عمده ای دارد.

خاظر نشان می سازد در این بازدید مدیران کل روابط عمومی و روسای گروههای اطلاع رسانی وزارت نیرو و مدیران عامل شرکت های آب و برق استان نیز حضور داشتند.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/05/18   تعداد بازدید 1226     https://azrec.co.ir/blog/u/20933  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض