شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت


خدای بزرگ را خاضعانه شاکر و سپاسگزاریم که در ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۵ شرکت منطقه ای آذربایجان با پشت سر گذاشتن ۵۰ سال فعالیت، با کوله باری از تجربیات ارزشمند، وارد پنجاه و یکمین سال فعالیت خود می شود.

امروز با همت و تلاش تلاشگران عرصه صنعت برق آذربایجان، تامین برق مطمئن برای مردم عزیز در گستره جغرافیایی سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بنحو بسیار مطلوبی صورت می پذیرد و کار در شرکت برق منطقه ای آذربایجان موجب افتخار برای مدیران ، کارکنان، پیمانکاران و مشاوران می باشد .

ایمان داریم با یاری حق تعالی، به برکت دعای خیر این عزیزان و با تلاش مضاعف تلاشگران حاضر در عرصه صنعت برق، خواهیم توانست بیش از گذشته منشأ خیر و برکت و خدمت برای حوزه های اقتصادی و زیر بنایی و عموم مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

اینجانب فرارسیدن 25 مرداد و پنجاهمین سالروز تاسیس شرکت برق منطقه ای آذربایجان را که حاصل تلاش نیم قرن خدمت شایسته همکاران ارجمند می باشد به تمامی کارکنان و شاغلین شرکت و همچنین به بازنشستگان فرهیخته و خانواده بزرگوار این عزیزان که کارنامه سراسر افتخار آنها در حافظه تاریخی سازمان ثبت شده است تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون برای تمامی همکاران تلاشگر و خدوم شرکت برق منطقه ای آذربایجان آرزو می نمایم.

امید بسیار دارم در سایه عنایات خداوند متعال آینده صنعت برق کشور در پرتو دانش، تعهد و تخصص کارکنان امروز و نسل فردای صنعت برق پرفروغ تر از همیشه باشد.                                                                                                                                                  

حسین صبوری

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای آذربایجان 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/05/24   تعداد بازدید 2000     https://azrec.co.ir/blog/u/20927  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض