شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان:

شرکت برق منطقه ای آذربایجان مسئولیت سیاسی در تبادل انرژی و افزایش صادرات دارد

 
 

حوزه برق آذربایجان ضمن پیچیدگی و گستردگی شبکه، مسئولیت سیاسی در تبادل انرژی و افزایش صادرات دارد.

 

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: برای تامین برق مطمئن و مستمر و در جهت برپا نگهداشتن شبکه ، استفاده از تکنولوژی و فناوری ضروری بوده و شرکت برق منطقه ای آذربایجان آماده حمایت از این امکانات می باشد.

به‌ گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان، مهندس "حسین صبوری" در جلسه ارائه گزارش پروژه های مرتبط با کنترل و بهره بردای شبکه برق آذربایجان؛ توجه به اهمیت صادرات برق که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از شاخص های اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشد ضروری دانست و با اشاره به برنامه های دولت و وزارت نیرو گفت: حوزه برق آذربایجان ضمن پیچیدگی و گستردگی شبکه، مسئولیت سیاسی در تبادل انرژی و افزایش صادرات دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش عمر سالیانه تاسیسات شبکه برق کشور و آذربایجان و گستردگی حجم شبکه و استهلاک آن، ضرورت مدیریت شبکه برای پاسخگویی به شاخص های کمی و کیفی در جهت تامین برق مطمئن، مستمر و استاندارد برای مشتریان را بیش از پیش دارای اهمیت دانست.

مهندس صبوری به ضرورت کنترل آنلاین شبکه اشاره کرد و گفت: روش های به روز و مدرن باید جایگزین روش های سنتی و قدیمی که اغلب باعث زمان بر بودن مراحل کاری می شود باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به عملکرد شایسته همکاران فعال و متخصص در عرصه صنعت برق اشاره کرد و گفت: اعتماد و استفاده از توان مندی نیروهای جوان موضوع مورد حمایت شرکت است.

وی به اهمیت کار گروهی و انجام کارهای مشارکتی اشاره کرد و گفت: رقابت سالم، سازنده و ارزنده باعت پیشرفت و ترقی و افزایش کیفیت کار می شود.

مهندس صبوری ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی و بی وقفه تمامی همکاران بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت گفت: از اینکه در کنار همکاران خدوم شرکت برق منطقه ای آذربایجان هستم بسیار خوشحالم و دست یکایک عزیزان تلاشگر را می بوسم.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/05/24   تعداد بازدید 865     https://azrec.co.ir/blog/u/20926  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض