شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

شرکت برق منطقه ای آذربایجان "میزبان برتر" شد

کسب "رتبه میزبان برتر" توسط شرکت برق منطقه ای آذربایجان

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سيزدهمين گردهمايي ورزش صنعت آب و برق لوح "رتبه میزبان برتر" را کسب کرد.

 

 در مراسمی که با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل توانیر، معاونین وزیر و مدیران عامل شرکتهای صنعت آب و برق در سالن همایش وزارت نیرو برگزار شد، رضا انجم شعاع معاون حقوقی امور مجلس و پشتیبانی وزیر و نائب رییس شورای مرکزی ورزش با اهدا لوح تقدیر از زحمات مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان که موفق به کسب "رتبه میزبان برتر" در میزبانی مسابقات سال 1394 (آمادگی جسمانی و دو و میدانی برادران) شده بود قدردانی کرد.

نائب رییس شورای مرکزی ورزش؛ در این لوح از تلاشهای صادقانه و مستمر مهندس صبوری در جهت تحقق اهداف ورزشی صنعت آب و برق مبنی بر سلامتی و نشاط کارکنان تقدیر و تشکر نمود.

رضا انجم شعاع ضمن سپاس و قدردانی از زحمات مهندس حسین صبوری گفت: امید است با تلاش مستمر، موجبات تداوم برنامه های ورزش همگانی و ارتقاء آن برای خانواده صنعت آب و برق به ارمغان آورید.

وی همچنین با اهدا لوح تقدیر از زحمات سعید رسولی مدیر باشگاه ورزشی برق آذربایجان در جهت بسط و گسترش ورزش همگانی در بین همکاران و اجرای برنامه های ورزشی صنعت آب و برق در سال 1394 تقدیر و تشکر نمود.  

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/05/26   تعداد بازدید 930     https://azrec.co.ir/blog/u/20924  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض