شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

طی هفته دولت از سوی برق منطقه ای آذربایجان صورت می گیرد:

بهره برداری از ۳۰ پروژه مهم انتقال و فوق توزیع و آغاز عملیات اجرائی ۲ پروژه مهم با مجموع اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان

طی هفته دولت ۳۰پروژه مهم با اعتبار ۲۹۳ میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی ۲ پروژه مهم با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

 

 

 

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن اعلام این مطلب و با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولت مردان و مردم بزرگوار و تلاشگران خدوم صنعت برق آذربایجان اظهار داشت که برای احداث این پروژه ها مجموعاً ۴هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در سطح سه استان آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل احداث و به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد که این پروژه ها حاصل تلاش تک تک پرسنل متعهد و تلاشگر برق آذربایجان در سطح سه استان می باشد.

وی افزود: طی سالهای 92 تا 94 تعداد 39 پروژه انتقال و فوق توزیع با اعتبار 283میلیارد تومان در حوزه شرکت برق منطقه ای آذربایجان به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر 45 پروژه با اعتبار 820 میلیارد  تومان در دست اجرا دارد .

مهندس صبوری با اشاره به اینکه شرکت برق آذربایجان مسئولیت تامین برق استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل با داشتن ۱۱ درصد جمعیت کشور و ۱۰ درصد مشترکین کشور را برعهده دارد گفت: این شرکت همچنین با چهار کشور همسایه ترکیه ، ارمنستان ، جمهوری آذربایجان و جمهوری خود مختار نخجوان تبادل انرژی الکتریکی دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به اهمیت ویژه تولید پراکنده گفت: یکی از برنامه های جدی این شرکت جذب و توسعه سرمایه گذاری در حوزه انرژیهای تجدید پذیر و مولدهای مقیاس کوچک می باشد. 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/06/01   تعداد بازدید 911     https://azrec.co.ir/blog/u/20919  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض