شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مصاحبه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در برنامه رادیویی "سحرلر" تبریز

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور در برنامه "سحرلر" رادیو تبریز برنامه ها و عملکرد این شرکت را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان اظهار داشت: به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و قریب به ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی کشورمان از نعمت پاک برق برخوردار هستند.

وی که به طور مستقیم در برنامه زنده صحبت می کرد ضمن اشاره به آخرین وضعیت اجرایی و موقعیت جغرافیایی برق آذربایجان اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای آذربایجان ۱۱ درصد جمعیت کشور و بیش از ۱۰ درصد مشترکین برق کشور را داراست که با توجه به موقعیت ممتاز جغرافیایی خود وظیفه تبادل و ترانزیت برق کشورمان با ۴ کشور همسایه را نیز دارد.

وی در ادامه به تشریح پروژه های افتتاحی این شرکت در هفته دولت پرداخت و گفت: طی هفته مبارک دولت ۳۰ پروژه مهم برق رسانی در بخش انتقال و فوق توزیع توسط این شرکت با مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که در تامین مطمئن برق منطقه سهم بسزایی خواهد داشت.

مهندس صبوری در ادامه مصاحبه رادیویی خود به فعالیت های این شرکت در بخش اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: صنعت برق کشور رویکرد کاملاً عملیاتی و جدی به اقتصاد مقاومتی دارد و در این راستا بحث کاهش تلفات از شبکه و تاسیسات برق، اصلاح الگوی مصرف، هوشمندسازی کنتورها و استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث مولدهای مقیاس کوچک و تجدیدپذیر از جمله این رویکرد عملیاتی می باشد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/06/07   تعداد بازدید 950     https://azrec.co.ir/blog/u/20912  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض