شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

از سوی باشگاه  فرهنگی- ورزشی برق آذربایجان صورت گرفت:

برگزاری مسابقات پرشور بومی- محلی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای خانواده همکاران

 مسابقات تفريحي- فرهنگي ورزشي خانوادگي با عنوان "کودک، ورزش و خانواده" روز پنج شنبه 18 شهریور ماه به ابتکار مجموعه فرهنگي- ورزشي برق آذربايجان، همزمان با مراسم اختتاميه کلاسهاي آموزشي فوتسال فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه اي آذربايجان در سالن چند منظوره برق برگزار گرديد.

در ابتداي این مراسم آقاي رسولي مدير مجموعه  فرهنگي- ورزشی برق آذربايجان ، ضمن عرض خير مقدم به خانواده هاي حاضر در اين برنامه، توضيحاتي پیرامون این مسابقات ارایه داده و توجه و حمايت خانواده ها در ايجاد ارتباط سالم با فرزندان و دقت در پيشگيري از بي تحرکي آنان را خواستار شد.

 وی با تأکيد براجراي بازيهاي بومي محلي در برق آذربایجان، خواستار مشارکت پرشور همکاران  و خانواده های آنان در این گونه ورزشی های تفریحی و بومی شد.

اين مسابقات در گروههاي خانوادگي، آقايان، بانوان و فرزندان و براي هر گروه ، رشته هاي ورزشي خاص طراحي و به شرح زير اجرا گرديد:

مسابقات خانوادگي ( ترکاندن بادکنک با توپ )

مسابقات آقايان شامل (بازيهاي بومي و محلي در رشته هاي تاير سوردي ـ آراداويردي ـ مازالاخ بيتدي ـ ناقيشلي ـ طناب کشي و هولوهوپ )

مسابقات بانوان شامل ماتاسالدي

مسابقات فرزندان شامل طناب کشي ـ هولوهوپ و ناقيشلي

در اين مسابقات بيش از 200 نفر ازاعضای  خانواده همکاران مشارکت نمودند.

 از نکات جالب توجه اين برنامه که موجب تشويق و علاقه حاضرين قرار گرفت مي توان به حضور تيم طناب زني زير 15 سال آموزش و پرورش استان اشاره نمود که اين تيم اخيرا" به عنوان قهرماني کشور نايل آمده بود.

در اين جشنواره جوايز نفيسي به شرکت کنندگان و حائزين رتبه تعلق گرفت که در پايان به اين عزيزان اهداء گرديد. همچنين جوايزي به حاضرين در کلاسهاي طرح هاي تابستاني از سوي باشگاه فرهنگي ورزشي برق آذربايجان اهداء گرديد. 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/06/28   تعداد بازدید 728     https://azrec.co.ir/blog/u/20909  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض