شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مراسم جشن تکلیف در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

همزمان با نهم ذی الحجه و روز نیایش با حضور ۳۲ نفر از فرزندان دختر و پسر همکاران که به سن تکلیف رسیده بودند ، مراسم جشن تکلیف در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این مراسم که از سوی شورای ساماندهی فرهنگی این شرکت ترتیب یافت ، مدیرعامل، معاونین، جمعی از مشاورین و مدیران شرکت به همراه همکارانی که فرزندان آنها به سن تکلیف رسیده بودند حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا کلیپی از سوی دفتر روابط عمومی شرکت تحت عنوان نماز و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی نوجوانان و جوانان در جامعه خصوصاً جامعه اسلامی پخش گردید.

سپس مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با معرفی فعالیت ها و اهمیت انرژی برق  برای فرزندان همکاران ، ویژگی ها و جایگاه والای نماز و عمل به احکام  الهی را نیز مورد تاکید قرار داد.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین ساسانی مسئول امور فرهنگی برق آذربایجان نیز به بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) رسیدن به سن تکلیف را، آغاز فصلی دوباره در زندگی یک فرد مسلمان دانسته و به تشریح آداب و احکام شرعی این مقطع مهم پرداخت.

پس از سخنرانی حاج آقا ساسانی، هدایایی از سوی شرکت برق منطقه ای آذربایجان به این عزیزان اهداءگردید و نماز ظهر و عصر در نمازخانه شرکت اقامه شد.

  

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/06/28   تعداد بازدید 686     https://azrec.co.ir/blog/u/20908  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض