شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور صدها نفر از دانش آموزان ممتاز و خانواده های همکاران برگزار شد

مراسم جشن تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت برق منطقه ای آذربایجان

مراسم جشن تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور اعضای خانواده این عزیزان برگزار شد.

این مراسم طبق برنامه ریزی های به عمل آمده از سوی دفتر روابط عمومی برق آذربایجان به تعداد دو برنامه و در آغاز سال تحصیلی جدید در تالار معلم تبریز ترتیب یافت.

مهندس حسین صبوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور در این مراسم با شکوه، با تبریک اعیاد قربان ، غدیر و هفته دولت ضمن خیر مقدم گوئی برای همکاران ، دانش آموزان ، دانش جویان و خانواده های آنان ، در خصوص اهمیت تحصیل علم ، از اینکه صدها نفر از فرزندان پرسنل برق آذربایجان (بیش از ۷۰۰ نفر ) جزو برترین دانش آموز و دانش جو انتخاب شده ، مایه افتخار و امیدواری فراوان است چرا که قطعاً مدیران و متخصصان جامعه ما، این عزیزان خواهد بود.

وی ضمن تشریح برخی فعالیت های صنعت برق به عنوان زیربنای توسعه در کشور، اظهار داشت که برق منطقه ای آذربایجان مسئولیت تامین برق سه استان آذربایجان شرقی  ، آذربایجان غربی و اردبیل را برعهده دارد و خطاب به دانش آموزان اظهار داشت که اهداف شرکت برق منطقه ای آذربایجان و تامین مطمئن برق به مردم بزرگوار منطقه ، حاصل تلاش شبانه روزی مدیران شما می باشد که می داند چرخهای نور و روشنائی در جامعه به نحو مطلوب حرکت کنند.

مهندس صبوری همچنین با قدردانی از زحمات همسران محترم همکاران ، اظهار داشت که بدون همراهی و کمک همسران ؛ خدمات همکاران در شرکت نیز مطلوب نحواهد بود.

مدیرعامل برق آذربایجان همچنین ضمن تجلیل از موفقیت دانش آموزان ، بخشی از این موفقیت ها را مرهون تلاش بی شائبه و دلسوزانه پدارن و مادران قلمداد نمود.

وی خطاب به دانش آموزان و دانش جویان گفت : تلاش و کوشش امروز شما، موجب آبادی و سربلندی کشورمان در سالهای پیش رو خواهد بود .

مهندس صبوری در پایان سخنان خود ، فرزندان همکاران را به عنوان سفیران افتخار صنعت برق در میان همکلاسی های خود در موضوع ترویج و تعمیم فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف برق قلمداد نمود.

در این مراسم که با استقبال خوب همکاران و خانواده های محترمشان مواجه گردید، لوح تقدیر توسط مدیرعامل و تنی چند از معاونین و مدیران شرکت تقدیم دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شد.

در این مراسم همچنین با اهدای لوح تقدیر از ایثارگران شرکت برق منطقه ای آذربایجان تجلیل به عمل آمد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/06/28   تعداد بازدید 1160     https://azrec.co.ir/blog/u/20905  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض