شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

حضور پرشور شرکت برق منطقه ای آذربایجان در دومین آیین بزرگداشت شهید عباسپور

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، اصغر قنادی پاکدل مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرزندان شاهد شرکت در دومین آیین بزرگداشت شهید عباسپور و ۵۰۰ شهید صنعت آب و برق ویژه فرزندان شاهد شاغل که ۸ مهرماه در برج میلاد برگزار گردید حضور یافتند.

مشاور امور ایثارگران از حضور پرشور این شرکت در همایش بزرگداشت شهید عباسپور خبر داد و گفت: صنعت برق کشور مرهون جانفشانی های شهدای والامقام بوده و وظیفه همه ماست که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به خانواده های ایثارگر این قهرمانان جاوید ارج نهیم.

وی خود را خادم این عزیزان دانست و گفت: شرکت برق منطقه ای آذربایجان افتخار همکاری با 40 فرزند شاهد شاغل را دارد که در امور انتقال آذربایجانغربی،  اردبیل و تبریز مشغول به خدمت هستند و توفیق حضور در این مراسم را داشتند.

آقای قنادی پاکدل ضمن تشکر از  امور ایثارگران وزارت نیرو و شرکت توانیر به جهت برگزاری این مراسم باشکوه از حضور کاروان اعزامی، همراهی و حمایتهای مدیرعامل ایثارگر شرکت در این همایش بزرگ قدردانی نمود.

زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران پایان بخش این سفر معنوی بود.

شایان ذکر است شرکت برق منطقه ای آذربایجان در اولین آیین بزرگداشت شهید عباسپور که در سالن پژوهشگاه نیرو و در راستای تکریم خانواده های شهدای همکار صنعت آب و برق برگزار شده بود نیز حضور داشت.


 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/07/12   تعداد بازدید 712     https://azrec.co.ir/blog/u/20897  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض