شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور مدیرعامل برق آذربایجان صورت گرفت:

آغاز عملیات حفاری تونل انرژی کلانشهر تبریز

عملیات حفاری تونل انرژی کلانشهر تبریز به عنوان یکی از مهمترین و حساس ترین پروژه های تاریخ شرکت برق منطقه ای آذربایجان روز یکشنبه ۱۱مهر ماه بطور رسمی آغاز شد.

در شروع برنامه حفاری این پروژه که بطول ۴.۵ کیلومتر از مرکز شهر (میدان ساعت) تا حاشیه شمالی تبریز ( انتهای محله ایده لو) خواهد بود، مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به همراه جمعی از معاونین، مشاورین و مدیران شرکت حضور داشتند.

ابتدا مهندس مقصود محمود علیلو مجری پروژه ، گزارش فنی و اجرایی پروژه را به استحضار مدیرعامل و سایر حاضرین رساند.

سپس مهندس صبوری ضمن تقدیر و تشکر از مجری و سایر دست اندرکاران اجرایی پروژه ، با اشاره به اهمیت سه پروژه تونل انرژی ، پست ۲۳۰ کیلوولت GIS مرکز تبریز و خط فوق توزیع ۱۳۲ کیلوولت پستهای گلستان به ستارخان برای شهر تبریز، اظهار داشت: اهمیت ویژه این پروژه ها از این جهت است که علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه ها و تامین برق شهر ، جزو پروژه های سند توسعه و تدبیر این کلانشهر نیز محسوب می گردد.

مدیرعامل برق آذربایجان سپس در خصوص اهمیت پروژه مهم تونل انرژی نیز با بیان اینکه این پروژه برای رعایت الزامات مبلمان شهری در دست اجرا می باشد، تصریح کرد این پروژه بطور کامل و به بصورت زیرزمینی بوده و در شورای برق وزارت نیرو نیز مطرح شده و بر ضرورت اتمام سریع آن به لحاظ رفع مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای آن تاکید شده است .

مهندس صبوری همچنین بر حفظ نمای بصری پست GIS در بخش مرکزی شهر تبریز بدلیل حفظ مبلمان شهری تاکید کرده و در پایان اظهار امیدواری کرد که این پروژه قبل از شهریور 96  به بهره برداری برسد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/07/12   تعداد بازدید 1201     https://azrec.co.ir/blog/u/20896  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض