شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان از کانون بازنشستگان شرکت

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به جهت ارج نهادن به تلاشهای چندین ساله بازنشستگان، از کانون بازنشستگان این شرکت بازدید نمود.

در این بازدید که به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت انجام یافت آقای ماهوتی رییس کانون بازنشستگان، گزارشی از فعالیتهای کانون را ارائه نمود و از حمایتهای مهندس صبوری که همواره پیگیر مسائل همکاران بازنشسته هستند قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با همکاران بازنشسته گفت: صنعت برق آذربایجان مدیون زحمات چندین ساله بازنشستگان عزیز می باشد. وی با اشاره به اینکه همکاران حاضر جانشین بازنشستگان گرانمایه هستند گفت: بازنشسته امروز، کارمند دیروز و کارمند امروز، بازنشسته فردا می باشد.

مهندس صبوری وجود تاسیسات امروزی در صنعت برق را حاصل تلاشهای این عزیزان دانست و بر ضرورت حفظ حرمت بازنشستگان توسط همکاران شاغل تاکید کرد. وی همچنین جهت رفاه حال همکاران بازنشسته، بهره مندی بازنشستگان و خانواده های ایشان از مسائل رفاهی و خدمات مرتبط با آن را ضروری دانست.

مدیرعامل شرکت در پایان دیدار، مرحله بازنشستگی را فصل جدیدی از زندگی عنوان کرد و برای تمامی بازنشستگان عزیز آرزوی سلامتی نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/07/13   تعداد بازدید 835     https://azrec.co.ir/blog/u/20891  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض