شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گزارشی از جلسه افتتاحیه ممیزی عملکرد شرکت برق منطقه ای آذربایجان

جلسه افتتاحیه ممیزی عملکرد سال ۹۴ شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور هیئت ۲۲ نفره ممیزی،مدیرعامل ، معاونین و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که ساعت 8 صبح روز شنبه اول آبان ماه در سالن جلسات برق آذربایجان ترتیب یافت ، ابتدا کلیپی از آخرین وضعیت اجرایی و فنی برق منطقه ای آذربایجان پخش گردید ، سپس مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت، ضمن خوش آمدگویی به تیم ممیزی وابراز خرسندی از حضورشان در این شرکت، طی سخنانی با بیان اینکه مجموعه صنعت برق یکی از گسترده ترین و مهمترین خدمات به مردم را  بر عهده دارد ، اظهار داشت: ما خیلی خوشحال هستیم در مجموعه ای خدمت می کنیم که موجب رفاه خانواده ها و توسعه  زیر بنایی جامعه است و قطعاً هدایت ، کنترل، مدیریت و رهبری این مجموعه عظیم، بدون حضور  سیستم های مدیریتی امکان پدیر نیست .

وی افزود : اکنون صنعت برق به مرحله ای رسیده است که در کنار تامین کمیت برق برای مشترکین، کیفیت برق را به جد دنبال می کند.

مهندس صبوری در خصوص برنامه ممیزی صنعت برق نیز اظهار داشت که با این اقدام بزرگ ، شرکت توانیر از وضعیت اجرای سیاست ها و ضوابط ابلاغی و دستورالعمل های خود ، اطمینان حاصل می کند ویکی از مهمترین نتایج آن انتقال تجربیات مابین اعضای تیم ممیزی و شرکت ممیزی شونده است که می تواند در پویایی و پیشرفت سازمانی صنعت برق ، بسیار کارساز باشد.

وی در عین حال تغییر زود هنگام ضوابط و مقررات را موجب کندی فعالیت ها دانسته و با اشاره به اهمیت دستورالعمل و ظوابط در سازمانها ، حرکت برمبنای شرایط روز سازمان و جامعه را بسیار موثر توصیف کرد .

مدیرعامل برق آذربایجان در پایان سخنان خود ،ابراز امیدواری کرد که مجموعه مسئولین و کارکنان برق آذربایجان بتوانند به نحو مطلوب از رهنمودها،نظرات و پیشنهادات تیم ارزیابی نهایت بهره را داشته باشند.

دراین جلسه همچنین مهندس سید زمان حسینی معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر و سرپرست تیم ممیزی نیز ضمن طی ابراز خرسندی و خوشوقتی از حضورشان در جمع مسئولین برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی به تشریح اهمیت و الزامات ممیزی در صنعت برق پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این ممیزی یکپارچه در صنعت برق، در راستای تحقق اهداف کمی و کیفی صنعت برق نتایج مطلوبی کسب کند وی با تاکید بر اینکه باید واقعیت ها را در اختیار ممیزین قرار داد ،تصریح کرد که" ممیزی"با "ارزیابی" متفاوت است ورتبه بندی ندارد بلکه ضمن بررسی وضعیت اجرای مطلوب دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغی توانیر ، نقاط قوت برمبنای ابتکارات و خلاقیت های شرکت ها شناسائی و اعلام می شود و موارد قابل بهبود و عدم انطباق ها نیز رفع خواهد شد.

درپایان این جلسه ، هریک از ممیزین ضمن معرفی خود ، حوزه تحت ممیزی را نیز بیان داشتند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/08/01   تعداد بازدید 1050     https://azrec.co.ir/blog/u/20883  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض