شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس سید زمان حسینی سرپرست تیم ممیزی برق آذربایجان

ممیزی ، فرصت مناسبی برای رشد و انتقال تجارب بین شرکتهای صنعت برق است

 مهندس سید زمان حسینی معاون هماهنگی انتقال توانیر که سرپرستی تیم 22 نفره ممیزی شرکت برق منطقه ای آذربایجان را برعهده دارد ، در گفتگویی اظهار داشت: ممیزی یکپارچه صنعت برق، فرصت مناسبی برای پویایی و رشد و انتقال و تجارب بین شرکتهای صنعت برق است و فضای مناسبی را برای تعامل و رسیدن به اهداف صنعت برق فراهم می کند .

وی با بیان اینکه ممیزی سال ۹۵ ، دومین دوره ممیزی یکپارچه در صنعت برق کشور است ، گفت: این ممیزی نگاهی وسیع و بازدیدی گسترده به مجموعه اقدامات شرکتهای صنعت برق کشور در حوزه اجرای دقیق دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغی از سوی توانیر دارد که بصورت زمانبندی شده از ۲۷ مهر تا ۲۴ آذر ماه در ۵۷ شرکت زیر مجموعه توانیر انجام می گیرد و دراین برنامه، شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی روزهای ۱ و ۲ آبان ماه مورد ممیزی قرار می گیرد.

مهندس حسینی تصریح کرد که با اجرای این ممیزی یکپارچه، میزان اجرا ، تحقق و پیشرفت کمی و کیفی ضوابط ابلاغی از سوی توانیر مورد بررسی ورسیدگی قرار می گیرد و همچنین انطباق یا عدم انطباق همراه با فرصت بهبود ، برای عملکرد  بهتر شرکت ممیزی شونده ونیز ابتکارات و خلاقیت ها نیز جهت استفاده سایر شرکت ها شناسائی و اعلام می گردد.

وی افزود:موضوع دیگری که در این ممیزی ها بسیار حائز اهمیت است تبادل تجربیات بین ممیزین و  خبرگان، مدیران وکارشناسان ارشد شرکت ممیزی شونده می باشد.

مهندس حسینی با اشاره به تفاوت ممیزی و ارزیابی اظهار داشت که در ممیزی هیچ امتیاز و رتبه ایبرای شرکت ها داده نمی شود بلکه نقاط قوت ، ابتکارات و خلاقیتها کشف و ثبت می گردد ومواردی که مطابق با دستورالعمل ها و ضوابط نباشند شناسائی و فرصت بهبود داده می شود.

شایان ذکر است برای ممیزی شرکت برق منطقه ای آذربایجان ۲۲ مدیر و کارشناس ارشد از شرکت توانیر و ۷ برق منطقه ای کشور حضور دارند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/08/01   تعداد بازدید 913     https://azrec.co.ir/blog/u/20882  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض