شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به مناسبت روز تربیت بدنی در وزارت نیرو در شرکت برق منطقه ای آذربایجان صورت گرفت:

برگزاری همایش ورزش صبحگاهی و کارگاه آموزشی تغذیه

همایش ورزش صبحگاهی و کارگاه آموزشی تغذیه سالم با ورزش با حضور بالغ بر ۲۰۰ نفر از بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این همایش یکروزه که در محل مجموعه فرهنگی ورزشی برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت، معاونین و تنی چند از مدیران برق آذربایجان، خانم امیری مدیر امور بانوان استانداری و خانم جاویدان معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این همایش ورزشی مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش عمومی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی خصوصا برای بانوان اظهار داشت که بانوان شاغل در ادارات علاوه بر مسئولیت شغلی، مسئولیت مهم اداره زندگی و تربیت فرزندان را برعهده دارند لذا تحرک و پویایی و سلامت این قشر از جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی همچنین با تشریح برخی فعالیتهای فنی و اجرایی شرکت برق منطقه آذربایجان لازمه خدمت رسانی بهتر به مردم را داشتن نیروی انسانی سالم،  پویا و با نشاط توصیف و این الزام را توجه ویژه به امر ورزش از جمله ورزش همگانی دانست.

در ادامه همایش خانمها امیری و جاویدان در خصوص اهمیت و چگونگی استفاده بهینه از ورزش همگانی بانوان در سازمانها به ایراد سخنرانی پرداختد و توجه به امر ورزش و تغذیه سالم به خصوص برای بانوان شاغل ادارات که مسئولیت تربیت فرزندان در خانواده را دارند ضروری دانستند.

همچنین ورزش صبحگاهی به مدت نیم ساعت با حرکات مختلف نرمشی و کششی با استقبال و حضور کلیه شرکت کنندگان اجرا گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه سالم به مدرسی خانم دکتر ستارزاده کارشناس تربیت بدنی استان از دیگر برنامه های این همایش بود. در این کارگاه به اهمیت تغذیه و نقش آن در داشتن زندگی سالم و با نشاط توسط مدرس اشاره شد.

شایان ذکر است در پایان این همایش به ده نفر از بانوان حاضر به قید قرعه هدایی اهدا شد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/08/05   تعداد بازدید 1001     https://azrec.co.ir/blog/u/20879  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض