شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

-

مجری طرحهای رفاهی


  • 04131073059
  • javidkiya@azrec.co.ir

سابقه کاری :

- کارگزین

- متصدی مأموریت و مرخصی

- متصدی رفاه

- متصدی اندیکاتور و بازرسی

- مسئول امور رفاهی

- کارشناس مطالعات استراتژیک

- رئیس اداره رفاه و درمان

- مجری طرحهای رفاهی

سایر مسئولیت ها :

- مسئول انجمن اسلامی

- عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج

- دبیرکارگروه سلامت و رفاه

- دبیر کمیته خانه های سازمانی

میزان تحصیلات:

· کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی

شرح وظایف:

- جمع آوری و ساماندهی مجموعه قوانین و دستورالعمل ها و مقررات و قراردادهای اجرایی مربوط به امور رفاهی و درمانی کارکنان شاغل و بازنشسته و استفاده از آنها در اجرای امور مربوط به وظایف واحد تحت سرپرستی .

- مطالعه، بررسی و آسیب شناسی مستمر از روند اجرای خدمات رفاهی و درمانی مربوط به کارکنان و بازنشستگان و ارایه گزارشها و پیشنهادات مطلوب در جهت بهبود وضعیت موجود به معاونت منابع انسانی .

- انجام اقدامات مربوط به انعقاد قرارداد بیمه درمان، عمر، حادثه، مسئولیت مدنی و پس انداز کارکنان و اطلاع رسانی در خصوص بهره مندی از خدمات ارایه شده و برگزاری جلسات با بیمه گرها جهت اخذ تسهیلات ویژه برای کارکنان .

- نظارت بر فعالیت تعاونیهای کارکنان (مسکن-مصرف-اعتبار) و کانون بازنشستگان شرکت به عنوان نماینده شرکت برق منطقه ای آذربایجان به منظور اطمینان از رعایت قوانین ، مقررات و مفاد اساسنامه تعاونی های مذکور و رسیدگی به موارد مطروحه از طرف کارکنان .

- بررسی موضوعات مرتبط با نیازهای جدید نیروی انسانی، به لحاظ افزایش و کاهش در قراردادهای پیمانکاران حجمی براساس شیوه نامه های ابلاغی شرکت توانیر .

- پیگیری و نظارت بر رسیدگی به مشکلات و شکایات فی مابین پیمانکاران و کارکنان حجمی و مسایل مطروحه از طرف واحدهای شرکت در چهارچوب مقررات ذیربط.

- نظارت بر حسن اجرای قراردادهای شرکت های خدماتی در قبال کارکنان تحت پوشش در زمینه های رفاهی، حقوقی، قانونی و ...

- امضای مکاتبات غیرتعهدآور مربوط به واحدهای تابعه شرکت , مؤسسات دولتی و خصوصی و اشخاص در رابطه با مسئولیت محوله ( باستثنای مقام عالی وزارت نیرو و معاونین ایشان , شخص استاندار و معاونین ایشان , مدیرعامل شرکت توانیر و معاونین ایشان , نمایندگان مجلس و مدیران کل استان , فرمانداران , مراجع قضائی و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات) .

- امضای اجازه پرداختهای مربوط به کمک هزینه های رفاهی، جیره های غیرنقدی , خواربار , کمک هزینه عائله مندی , برقراری کمک هزینه مسکن و کمک هزینه ازدواج , فوت و بازنشستگی , مهد کودک , ایاب و ذهاب و اجازه پرداخت ملبوس در چهارچوب قوانین و مقررات و پس از تأمین اعتبار توسط ذیحسابی .

 

 
 



تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/02/28   تعداد بازدید 225     https://azrec.co.ir/blog/u/22770  
آدرس صفحه
افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض