شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

توسط شرکت برق منطقه ای آذربایجان صورت گرفت:

در راستای رضایت و آرامش مردم منطقه حسین آباد- وکیل آباد- اسلام آباد و دیگاله ارومیه

آغاز پروژه جمع آوری خط هوایی ۱۳۲ کیلوولت مصلی- ارشلو

پروژه جمع آوری خط هوایی به طول ۶ کیلومتر و عرض ۳۴ متر در راستای رضایت و آرامش مردم منطقه حسین آباد- وکیل آباد- اسلام آباد و دیگاله ارومیه آغاز شد.

 

مراسم آغاز پروژه جمع آوری خط هوایی ۱۳۲ کیلوولت ارومیه گازی به پست ۱۳۲ کیلووات ارشلو با حضور مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، آقای قاضی پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مهندس صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی، مهندس حضرت پور شهردار ارومیه و جمعی از مسئولین محلی و استانی در پارک باباساعی ارومیه آغاز شد.

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان پروژه جمع آوری خط هوایی را ارائه خدمتی دیگر به مردم عزیز و شریف ارومیه دانست و گفت: پروژه حاضر در راستای رضایت و آرامش مردم منطقه حسین آباد- وکیل آباد- اسلام آباد و دیگاله ارومیه که در ۶ کیلومتری این خط زندگی می کنند به همت تلاشگران صنعت برق منطقه ای آذربایجان انجام یافته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طول خط هوایی را ۶ کیلومتر و عرض حریم را ۳۴ متر بیان کرد و گفت: با جمع آوری این خط هوایی نزدیک به ۲۱ هکتار حریم آزادسازی می شود. مهندس صبوری با بیان اینکه ایجاد شبکه جدید، ضرورت جمع آوری خط هوایی بوده گفت: برای اجرای جمع آوری این خط ضرورت داشت که شبکه جدید دیگر احداث شود که نزدیک ۱.۵ سال، ۸ کیلومتر خط کابلی با اعتباری معادل ۱۴ میلیارد تومان احداث شد.

مهندس صبوری قدمت این خط هوایی را قریب به ۵۰ سال عنوان کرد و گفت: طبق قانون، ساخت و ساز در حریم شبکه های انتقال و فوق توزیع ممنوع بوده؛ ولی طی سالها در مسیر این خط هوایی بحث حریم رعایت نشده و نیز هیچ اقدامی نسبت به جمع آوری این خط نشده بود که با دستور وزیر محترم نیرو و با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم صنعت برق منطقه ای آذربایجان و در "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در ۱۹ ماه این پروژه مهم به پایان رسید. مهندس صبوری ضمن قدردانی از نماینده مردم، شهردار ارومیه و نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: هدف ما خدمت به مردم شریف و هم وطنان گرامی است لذا این پروژه بزرگ و مهم را که قریب به ۵۰ سال باعث نارضایتی مردم منطقه و نازیبا بودن مبلمان شهری شده بود، تقدیم مردم عزیز منطقه می گردد.

مهندس صبوری با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای آذربایجان مسئولیت تامین برق سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل را دارد گفت: در راستای ارائه برق پایدار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین نیازهای جدید مشترکین صنعتی و خانگی، از سال ۹۲ تا هفته دولت ۹۵ در استان آذربایجان غربی ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و در حال حاضر در سطح این استان ۱۰ پروژه با اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست که حداکثر تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد. وی از جمله این پروژه های مهم را پست ۲۳۰ کیلوولت گلمانخانه عنوان کرد که با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان زمان جمع آوری خطوط هوایی را یک ماه اعلام کرد و گفت: هدف ما خدمت به مردم و جامعه است و بی شک دعای مردم عزیز، دلگرمی خادمین کشور می باشد.

در این مراسم آقای قاضی پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی صنعت برق را زیر ساخت و عامل اصلی توسعه هر منطقه دانست و از مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در خصوص جمع آوری کابل هوایی و ایجاد کابل زمینی به جهت سهولت زندگی مردم منطقه و زیباسازی مبلمان شهری تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه مراسم مهندس صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی از مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در خصوص ایجاد کابل زیرزمینی و جمع آوری خطوط هوایی ۱۳۲ کیلوولت مصلی- ارشلو که طی سالهای گذشته باعث نگرانی مردم منطقه شده بود قدردانی نمود.

در پایان با حضور اهالی منطقه و مسئولین محلی و استانی آغاز پروژه جمع آوری خط هوایی ۱۳۲ کیلوولت مصلی- ارشلو آغاز شد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/08/16   تعداد بازدید 1085     https://azrec.co.ir/blog/u/20876  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض