شرکت برق منطقه ای آذربایجان

«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»

اگهی فراخوان عمومی

درخواست برای EOI (اظهار تمایل به شرکت در مناقصه)

خدمات مشاور حسابرسی مالی پروژه انتقال برق آذربایجان

شرکت برق منطقه ای آذربایجان (AREC) ، به عنوان یکی از شرکت های تابعه توانیر ، یک شرکت سهامی عام ایرانی است که به طور کامل در مالکیت وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران است و از بانک توسعه اسلامی در خصوص هزینه پروژه انتقال قدرت آذربایجان امکان برخورداری از تأمین هزینه مالی را دریافت کرده است و در این راستا قصد دارد بخشی از فرآیند را برای خدمات مشاوره واگذار نماید. خدمات شامل حسابرسی اظهارنامه مالی پروژه و آماده سازی گزارش مربوطه می باشد. لطفاً برای کسب اطلاعات عمومی به آگهی خرید عمومی مربوط به این پروژه در روزنامه Iran Daily یا وب سایت شرکت برق منطقه ای آذربایجان (AREC) یا www.devbusiness.com و یا www.isdb.org مورخه ۳ دسامبر ۲.۱۲ رجوع فرمایید.

شرکت برق منطقه ای آذربایجان (AREC) از مشاوران واجد صلاحیت دعوت می نماید تا علاقه مندی خود نسبت به ارائه خدمات مذکور را ابراز نمایند. مشاوران علاقه مند که تجربه حسابرسی بالاخص آماده سازی گزارش حسابرسی برای حداقل یک پروژه تأمین اعتبار شده توسط بانک های توسعه و یا هر ارگان بین المللی را دارند ، باید اطلاعات نمایش دهنده صلاحیت انجام خدمات (شامل بروشورها ، توضیحات سوابق مشابه ، تجربه در شرایط مشابه ، در اختیار داشتن کارمندان با مهارت مرتبط و ...) را ارائه دهند.

مشاوران ممکن است برای ارتقای سطح کیفیتشان با هم همکاری نمایند که در اینصورت باید نوع همکاری خود (مشارکتی یا پیمانکار جزء ) ونیز وضعیت فعالیت (بازرگانی یا غیر انتفاعی ) را مشخص نمایند. مشاور برنده براساس فرآیند مشروح در راهنمای مشاوران تأمین هزینه مالی بانک توسعه اسلامی (ویرایش جدید ) انتخاب می گردد.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا تهیه لیست پیشنهاد دهندگان دارای صلاحیت ، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد . لازم است پیشنهادهندگان در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند . تاریخ انتشار فراخوان در سامانه تاریخ از ساعت ۸ صبح مورخ ۱۷/۹/۹۵ می باشد.

مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی ساعت ۱۴ روز چهار شنبه تاریخ ۱۷/۹/۹۵ تا ۳۰/۹/۹۵ ساعت ۱۹ عصر می باشد.

مهلت دریافت پاسخ استعلام ارزیابی کیفی : روز چهارشنبه تاریخ ۱۵/۱۰/۹۵ تا ۳۰/۱۰/۹۵ ساعت ۱۹ عصر می باشد.

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار ۳۳۲۸۱۲۶۳-۰۴۱ و تلفن ۰۹۱۴۱۰۵۶۸۴۶ مدیر امور تدارکات و قراردادها

مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه : ۲۷۳۱۳۱۳۱-۰۲۱

دفتر محترم ثبت نام استان تهران : ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱

دفتر ثبت نام استان آذربایجانشرقی ۳۵۲۶۸۴۵۹-۰۴۱

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها ، در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش "ثبت نام / پروفایل تأمین کننده / مناقصه گر" موجود است.

www.tavanir.org.ir

Iets.mporg.ir

www.azrec.co.ir

روابط عمومی شرکت برق منطقه اي آذربايجان

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/09/17   تعداد بازدید 960     https://azrec.co.ir/blog/u/21997  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض