شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به منظور توسعه ارتباط صنعت برق آذربایجان با دانشگاه ها برگزار شد:

جلسه ای با حضور نمایندگان دفتر تحقیقات و توسعه فناوری شرکت توانیر و هیاتهای علمی و مسئولین پژوهشی دانشگاههای تبریز و شهید مدنی آذربایجان

 نشست مشترکی با حضور نمایندگان دفتر تحقیقات و توسعه فناوری شرکت توانیر، صنعت برق استان و مسئولین دانشگاه تبریز پیرامون تبیین الگوها و چگونگی توسعه ارتباط صنعت برق و دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که در محل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز ترتیب یافت، علاوه بر نمایندگان توانیر ، مسئولین بخش تحقیقات شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکتهای توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی و تبریز و نیز مسئولین امور پژوهشی ، ارتباط با صنعت و اعضای هیات علمی دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر ، شیمی و مواد متالوژی نیز حضور داشتند .

دراین نشست الگوی ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین همکاری های پژوهشی بین شرکت توانیر و شرکتهای صنعت برق منطقه با دانشگاه وهمچنین همکارهای پژوهشی بین شرکت توانیر و شرکتهای صنعت برق منطقه با دانشگاه تبریز مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

به گفته آقای اسماعیل زاده مدیر دفتر تحقیقات شرکت برق منطقه ای آذربایجان در این جلسه همچنین موانع تقریب ارتباط صنعت و دانشگاه نیز بررسی و راهکارهای تحقق وتوسعه بیش از پیش ارتباط صنعت برق و دانشگاه ارائه گردید.

دکتر اسماعیل زاده همچنین اظهار داشت که در همین راستا جلسه ای با حضور مسئولین امور پژوهشی و ارتباط با صنعت و اعضای هیات علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز در محل معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه ترتیب یافت.

وی افزود: در این جلسه نیز مشکلات و چالش های پیش رو در راستای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه و بهره گیری از توان علمی اساتید دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در حل مشکلات صنعت برق بیان گردیده و تسهیلات لازم جهت این امر مورد بررسی قرار گرفت.

 IMG 2919IMG 2920IMG 2923IMG 2936IMG 2941

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1396/05/04   تعداد بازدید 613     https://azrec.co.ir/blog/u/20777  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض