شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال صورت گرفت:

مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۲۵ مگاواتی مولد مقیاس کوچک در شهرستان سلماس

مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 25 مگاواتی مولد مقیاس کوچک باحضور حجت الاسلام حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان سلماس، آقای حاج علیلو فرماندار شهرستان سلماس، آقای محمدزاده بخشدار مرکزی شهرستان سلماس، دکتر بزرگر نماینده مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی، مهندس عباس نژاد  قائم مقام و معاون هماهنگی و معاونین شرکت برق منطقه ای آذربایجان و جمع کثیری از مسئولین استانی، عملیات اجرایی نیروگاه 25 مگاواتی مولد مقیاس کوچک آغاز شد.

در این مراسم که روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه برگزار شد، مهندس عباس نژاد معاون هماهنگی و قائم مقام شرکت برق منطقه ای آذربایجان اقدامات انجام یافته در خصوص طرح تولید پراکنده در منطقه را تشریح کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال و سیاستهای دولت مبنی بر گسترش و تولید انرژی پاک، یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی را مردمی کردن اقتصاد عنوان کرد و گفت: وزارت نیرو در راستای بهره گیری از انرژی پاک و تجدید پذیر، جلب و جذب سرمایه گذار در بخش انرژی های نو و مولد مقیاس کوچک را در دستور کار خود قرار داده است.

مهندس عباس نژاد زمان اتمام نیروگاه ۲۵ مگاواتی مقیاس کوچک شهرستان سلماس را ۱۸ ماه اعلام کرد و گفت: ۴۱۵ موافقتنامه در ۲۲ مورد صادر شده که ۷ مورد منجر به صدور موافقتنامه قطعی شده است.

وی اعتبار این پروژه را 45 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اصلاح پروفیل ولتاژ، تامین بارهای مورد نیاز آتی و قابلیت اطمینان برق  سلماس از جمله مزایای ساخت این نیروگاه مولد مقیاس کوچک می باشد.

 001 1001 2001 4001 5

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1396/05/15   تعداد بازدید 823     https://azrec.co.ir/blog/u/20768  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض