شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

بازدید مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان از کانون بازنشستگان شرکت

دکتر افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان از کانون بازنشستگان این شرکت بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه انجام گرفت، جمعی از معاونین و مدیران برق آذربایجان از جمله آقای قربانپور معاون منابع انسانی، مهندس مجیدپور معاون بهره برداری، آقای قرار خسروشاهی معاون مالی و پشتیبانی و مهندس مسلمی مدیر روابط عمومی نیز حضور داشتند.

ابتدا آقای ماهوتی رئیس کانون بازنشستگان برق منطقه ای آذربایجان ضمن خوش آمدگویی گزارشی از فعالیت های یک سال اخیر کانون از جمله برنامه های رفاهی ، مالی و انتخابات هیات مدیره را ارائه داد.

سپس در راستای ارج نهادن به مقام بازنشستگان و تکریم از این عزیزان مسایل رفاهی از جمله استفاده همکاران بازنشسته از امکانات رفاهی و ورزشی شرکت ، مسایل بیمه ودرمان و سایر موارد مطروحه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

دکتر میلانی مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان نیز پس از بررسی موارد مطرح شده ، با اشاره به جایگاه و اهمیت بازنشستگی در سازمانها، از همکاران بازنشسته به عنوان افراد دارای تجربه غنی در خدمت نام برده و ضمن تاکید بر رفع تمام مواردی که قانوناً از سوی شرکت قابل انجام است ، اظهار امیدواری کرد که بازنشستگان صنعت برق آذربایجان هیچ مشکل اداری را نداشته باشند.

 001 1001 2001 3001 4001 6

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1396/05/23   تعداد بازدید 870     https://azrec.co.ir/blog/u/20764  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض