شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 همزمان با هفته دولت توسط شرکت برق منطقه ای آذربایجان صورت گرفت:

بهره برداری از پنج پروژه برقرسانی با مجموع ۱۸۴ میلیارد ریال هزینه در استان آذربایجانشرقی

در پنجمین روز از هفته مبارک دولت پنج پروژه مهم برق رسانی با مجموع ۱۸۴ میلیارد ریال دراستان آذربایجانشرقی از سوی شرکت برق منطقه ای آذربایجان به بهره برداری رسید.

در آئین بهره برداری همزمان از این پروژه ها که در محل پست سیار 63/20کیلوولت آبش احمد در شهرستان کلیبر برگزار شد، مهندس نواداد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی استانداری آذربایجانشرقی، مهندس خدابخش فرماندار شهرستان کلیبر و جمعی از مسئولین استانی و محلی حضور داشتند.

در این مراسم دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با تبریک هفته دولت، گزارش اقدامات این شرکت را ارائه نمود.

وی همچنین با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان در هفته دولت، اهداف و مشخصات فنی این پروژه ها را تشریح کرد.

دکتر میلانی همچنین در تشریح اهمیت پست سیار ۶۳/۲۰کیلوولت آبش احمد اظهار داشت: این پروژه که بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال هزینه داشته است، با توجه به افزایش بار مصرفی منطقه و لزوم تامین بار الکتریکی این منطقه کوهستانی احداث گردیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان تامین برق منطقه، جلوگیری از خاموشی های ناشی از تامین برق بصورت شعاعی، اصلاح افت ولتاژ منطقه، امکان تامین بار برای مشترکین جدید و سرمایه گذاران و نیز جلوگیری از فول بار شدن ترانس پستهای مولان و کلیبر را از اهداف مهم احداث این پروژه عنوان نمود.

در این مراسم مهندس خدابخش فرماندار شهرستان کلیبر و مهندس نواداد معاون امور اقتصادی استاندار به ترتیب به ایراد سخن پرداختند.

مهندس نواداد ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشگران صنعت برق به ویژه شرکت برق منطقه ای آذربایجان، انرژی برق را مهم ترین زیربنای توسعه قلمداد کرده و از پروژه های بهره برداری شده در سطح استان ابراز خرسندی نمود.

شایان ذکر است پس از پایان مراسم، پروژه های ذیل با مجموع ۱۸۴ میلیارد ریال به طور همزمان در سطح استان آذربایجانشرقی به بهره برداری رسید:

-        احداث خط و پست سیار 63/20کیلوولت آبش احمد

-        نصب و راه اندازی پست سیار 132/20کیلوولت امامیه تبریز

-        افزایش ظرفیت پست سیار آخولا

-        نصب ترانس دوم 63/20کیلوولت پست قره آغاج

-        توسعه فیدرهای 20 کیلوولت پست بستان آباد و پست سیار شهرک صنعتی شهید سلیمی

 IMG 5337IMG 5340IMG 5348IMG 5358IMG 5366IMG 5373IMG 5390IMG 5431IMG 5441IMG 5452IMG 5462

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1396/06/06   تعداد بازدید 619     https://azrec.co.ir/blog/u/20759  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض