شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 همزمان با هفته دولت توسط شرکت برق منطقه ای آذربایجان انجام گرفت:

بهره برداری از سه پروژه برق رسانی در استان آذربایجانغربی با مجموع ۷۹ میلیارد ریال هزینه

در ششمین روز از هفته مبارک دولت سه پروژه برق رسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در استان آذربایجانغربی با مجموع ۷۹ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

در مراسمی که پیش از ظهر روز سه شنبه ۷ شهریور ماه در محل پست ۱۳۲ کیلوولت سلماس۲ برگزار شد، مهندس جبارزاده فرماندار شهرستان سلماس، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اداری و جمعی از مدیران صنعت برق آذربایجان و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن تبریک هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر گزارشی از فعالیتها و برنامه های  شرکت برق منطقه ای آذربایجان را ارائه نمود.

وی همچنین در خصوص پروژه های آماده بهره برداری این شرکت در استان آذربایجانغربی اظهار داشت: امروز سه پروژه پست سیار ۱۳۲/۲۰ کیلوولت سلماس۲، ترانس دوم ۱۳۲/۲۰ کیلوولت پست سیلوانا و خط ۱۳۲ کیلوولت تغذیه پست خان تختی سلماس با مجموع ۷۹ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در تشریح اهداف پروژه پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت سلماس۲، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، جلوگیری از خاموشی های منطقه ناشی از افزایش بار الکتریکی، اصلاح افت ولتاژ شبکه و نیز امکان تامین بار الکتریکی متقاضیان جدید و سرمایه گذاران را از جمله این اهداف نام برد.

دکتر روشن میلانی همچنین ضمن تاکید بر افزایش ظرفیت انتقال و فوق توزیع انرژی برق در استان آذربایجانغربی این نوید را به کلیه مشترکین خصوصا مشترکین صنعتی و سرمایه گذاران داد که در این استان علاوه بر ظرفیت مطلوب تامین برق، به کیفیت این انرژی مهم، به عنوان زیربنای توسعه توجه ویژه ای شده و می شود.

در این مراسم همچنین مهندس حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانغربی نیز گزارشی از آخرین وضعیت و عملکرد توزیع نیروی برق در سطح استان را ارائه نمود.

مهندس جبارزاده فرماندار شهرستان سلماس نیز در سخنانی با تقدیر صمیمانه از فعالیتهای دکتر روشن میلانی و همکاران تلاشگرشان در شرکت برق منطقه ای آذربایجان و مسئولین خدوم شرکت توزیع نیروی برق استان، ابراز امیدواری کرد که با توجه به موقعیت خاص شهرستان سلماس و توجه سرمایه گذاران به این شهرستان و نیز جهت رفاه مردم منطقه، خدمات برق در این شهرستان بیش از پیش افزایش یابد.

در پایان این مراسم کار بهره برداری از پروژه های مذکور با کلیدزنی توسط فرماندار سلماس آغاز شد. 

IMG 5586IMG 5592IMG 5620IMG 5623IMG 5681IMG 5563IMG 5584 

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1396/06/07   تعداد بازدید 662     https://azrec.co.ir/blog/u/20758  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض