شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 

جلسه "کارگروه تخصصی انرژی و تامین نیازهای ضروری تولید برق و انرژی" استان آذربایجان شرقی در محل سالن جلسات نیروگاه حرارتی تبریز برگزار شد. این جلسه پیش از ظهر روز یکشنبه ۱۱ دی ماه به ریاست دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری، اعضای کارگروه مرکب از مدیران عامل و مسئولین پدافند غیر عامل شرکت های صنعت آب و برق، شرکت گاز و شرکت پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی ترتیب یافت.

در این جلسه دو ساعته، ابتدا مهندس سید محسن موسوی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی گزارشی از آخرین وضعیت تولید برق در نیروگاه های استان را ارائه و در خصوص برنامههای تامین سوخت و آب واحدهای تولیدی نیروگاه تبریز مواردی را بیان داشت.

در ادامه این جلسه، دکتر رسول اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و رئیس کارگروه، طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت تصمیمات کارگروه با وجود مسئولین ارشد آب و برق و انرژی استان، از همکاریها و تعامل بسیار موثر استانداری و سایر ارگان های ذیربط در مدیریت موفقیت پیک بار استان در فصل تابستان صمیمانه قدردانی کرده و خواستار تداوم این همکاریها و همراهی، در ایام زمستان برای تامین مطلوب انرژی به مردم بزرگوار استان گردید.

دکتر اسماعیل زاده همچنین با اشاره به چالش و معضل مهم سرقت کابل ها و سایر تجهیزات شبکه برق، همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی با صنعت شرکت های برق در پیشگیری از وقوع چنین پدیده هایی که موجب اخلال در تامین مطمئن برق به شهروندان میشود را بسیار مهم و کارساز دانست.

مهندس محمد بیگی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از برگزاری منظم و موثر این کارگروه، طی سخنانی استفاده از دانش روز برای مدیریت بحران در حوزه آب و برق و انرژی را مورد تاکید قرار داده و در ادامه سخنان خود ایجاد وقفه در خدمات رسانی را یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمنان دانست و گفت: دشمن سعی دارد با ایجاد اختلال از این موضوع به نفع خود بهره ببرد.در ادامه این جلسه، موضوعات مهمی پیرامون آب و برق و انرژی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/10/18   تعداد بازدید 544     https://azrec.co.ir/blog/u/33158   لیلا بالازاده ---
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض