شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان روز یکشنبه دوم بهمن ماه با حضور در برنامه زنده رادیویی استانی «سیزلر مسئول لار»به سوالات مخاطبین و شهروندان پاسخ گفت.

در این برنامه دکتر اسماعیل زاده با اعلام این که در سفر ریاست جمهوری به منطقه به میزان هزار و هشتاد میلیارد تومان اعتبار برای امر نیرو رسانی به شهرک های صنعتی استان تخصیص یافته است گفت: وزارت نیرو مصمم است تا امر نیرو رسانی به شهرک های صنعتی به سرعت انجام گیرد و این نیرو رسانی در قالب قوانین ابلاغی در شهرک های صنعتی انجام خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت گسترش تولید و استفاده از انرژی های پاک می باشد افزود: در این راستا برای منطقه حدود 700 مگاوات ساختگاه پیش بینی شده است که بر اساس متقاضیان و سرمایه گذاران تخصیص خواهد یافت.

وی همچنین توجه به رعایت الگوی مصرف توسط آحاد مختلف مردم و مشترکین گفت: چنانچه الگوی مصرف در هر زمینه رعایت گردد هیچ مشکلی در تامین انرژی وجود نخواهد داشت .

لازم به ذکر است این برنامه بصورت زنده و با حضور معاون شهرک ها صنعتی استان و ارتباط تلفنی صاحبان صنایع و مشترکین خانگی و صنعتی از صدای مرکز آذربایجانشرقی پخش شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/11/03   تعداد بازدید 583     https://azrec.co.ir/blog/u/33202   لیلا بالازاده ---
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض