شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجانشرقی در همایش مدیران روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور:

هنر آینده نگری، گفتمان مردمی، از الزامات بارز فعالیت روابط عمومی هاست

هنر آینده نگری، گفتمان مردمی، نگرش دراز مدت به اصلاح و بهینه سازی، از الزامات بارز فعالیت روابط عمومی هاست که حاصل آن، ارتقا بخشیدن به جامعه می باشد.

دکتر رحیم شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجانشرقی که به عنوان مهمان در همایش مدیران روابط عمومی های صنعت آب و برق سراسر کشور در تبریز سخن می گفت، ضمن تاکید بر این مطلب افزود: در شرایط کنونی جامعه جهانی، اهمیت و اثربخشی علوم ارتباطات و روابط عمومی چندین برابر شده است.

وی افزود: ما به دنبال اصلاح، بهینه سازی و رقابت برای رشد و توسعه هستیم که یکی از الزامات اجتماعی آن، تقویت روحیه انسان دوستی است و نباید نفع شخصی و فردی را به نفع ملی ترجیح دهیم چراکه هدف اصلی ما در خدمت رسانی، در درجه اول اخلاق مداری و پیشرفت جامعه مان می باشد.

دکتر شهرتی فر با اشاره به اهمیت مهم و زیرساختی صنعت آب و برق در کشور و تمامی جوامع تصریح کرد: خوشبختانه زیرساختهای آب و برق در کشور ما به ویژه در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید، کاملاً قابل اتکا و امیدوار کننده است.

معاون استاندار آذربایجانشرقی در بخش دیگری از سخنان خود از شرایط مطلوب بارندگی امسال در استان آذربایجانشرقی خبر داد و پیرامون پروژه های صنعت آب و برق در این استان مواردی را بیان داشت.

وی افزود: در حال حاضر ۵ پروژه نیروگاهی در استان با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۳۰۰ میلیون دلار فاینانس خارجی در حال احداث است که امیدواریم وزارت نیرو در این خصوص برای تحقق کامل و برنامه ریزی شده این پروژه ها توجه ویژه داشته باشند.

دکتر شهرتی فر، مدیریت صحیح منابع آبی را مورد تاکید قرار داد و برخی پروژه های مربوط به احیای دریاچه ارومیه را برای حاضرین تشریح نمود.

وی در پایان سخنان خود همکاری موثر روابط عمومی ها و مردم را بسیار مهم دانسته و با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی برنامه های صنعت آب و برق به مردم، تاکید کرد که نباید در این اطلاع رسانی ها به موضوع "زمان" بی توجه باشیم.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/02/24   تعداد بازدید 486     https://azrec.co.ir/blog/u/20677  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض