شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در جمع مدیران ارشد صنعت آب و برق استان آذربایجانشرقی :

حمایت مدیران از روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف صنعت آب و برق امری ضروری است

جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، مدیران روابط عمومی شرکتهای مادر تخصصی حوزه وزارت نیرو و مدیران روابط عمومی این شرکتها تشکیل یافت.

در این جلسه ابتدا دکتر صدیقه ببران ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، از برگزاری موفق همایش مدیران روابط عمومی وزارت نیرو تقدیر نمود.

وی با بیان اهمیت حوزه اجتماعی و نقش روابط عمومی در خصوص فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف آب و برق در بین آحاد مردم به بیان ویژگی های روابط عمومی پویا در صنعت آب و برق پرداخت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در تصمیم سازی برای مدیران، به داشتن برنامه مدون و سنجش میزان اثربخشی پس از انجام فعالتیها، تاکید کرد.

دکتر ببران با اشاره به نقش موثر حمایت مدیران از روابط عمومی ها در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی؛ در دو بُعد بودجه و حوزه منابع انسانی، اظهار داشت: حمایت مدیران موجب بالندگی روابط عمومی ها و ایفای صحیح وظایف آنها خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در فرهنگ سازی مدیریت مصرف و بر لزوم همکاری قشر بسیج در برنامه های اجتماعی و برون سازمانی صنعت آب و برق تاکید کرد.

هماهنگی در خصوص اطلاع رسانی با سایر وزارت خانه ها، فعالیت در شبکه های اجتماعی، جریان سازی و تولید خبر قبل از ایجاد جریانهای اجتماعی توسط رسانه های مغرض، رایزنی با نمایندگان مجلس در خصوص مسائل و موارد موجود و همچنین فرآیند انتخاب مدیران روابط عمومی از دیگر موضوعاتی بود که توسط دکتر ببران بیان شد.

دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، به اهمیت صنعت آب و برق به عنوان یکی از زیرساختهای مهم توسعه در جامعه و یکی از بخشهای مردمی، به اهمیت شفاف شدن نقشه راه و همچنین شفاف سازی وظایف و اختیارات بخشهای مختلف صنعت آب و برق تاکید کرد.

در ادامه مدیران عامل صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود پیرامون نقش کارساز روابط عمومی در این صنعت پرداختند.

 

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/02/25   تعداد بازدید 463     https://azrec.co.ir/blog/u/20674  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض