شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان در مراسم اختتامیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری:

بیان نکات قابل بهبود در ارزیابی ها به منزله هدیه ای برای موفقیت و ارتقاء عملکرد شرکت است

جلسه اختتامیه برنامه ارزیابی عملکرد سال ۹۶ "معاونت بهره برداری" شرکت برق منطقه ای آذربایجان پس از پنج روز بازدید میدانی و بررسی های فشرده توسط تیم ارزیابی اعزامی از سوی شرکت توانیر، برگزار شد.

این جلسه روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه باحضور دکترمیلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، اعضای تیم ارزیابی ، تنی چند از معاونین و مدیران شرکت بویژه مدیران ، روسا و کارشناسان ارشد معاونت بهره برداری در سالن جلسات این شرکت ترتیب یافت .

در این جلسه ابتدا دکتر میلانی مدیر عامل ، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، از زحمات و حسن توجه سر ارزیاب و تک تک تیم ارزیابی قدردانی کرده و اظهار داشت: از اینکه در مدت ۵ روز با کار فشرده در واحدهای ستادی و تاسیسات فنی شرکت در سطح سه استان بازدید های دقیق وموثری را داشته اید، صمیمانه از شما تشکر می کنم .

دکتر میلانی با اشاره به تاریخچه ممیزی ها و ارزیابی های سالانه در صنعت برق کشورمان ، یکی از ویژگیهای مثبت و بارز این ارزیابی ها را انتقال دانش مدیریتی و فنی و تسری تجربیات موفق در مجموعه صنعت برق کشورمان دانسته و تصریح کرد : در کنار نکات بارز و موفق ، نکات قابل بهبود نیز در این ارزیابی ها اعلام می گردد که ما باید این موارد را به مثابه " هدیه " برای خود قلمداد کنیم چرا که رفع مشکل و بهبود آن ، موجب تعالی و تسریع در پیشرفت کارها خواهد بود.

دکتر میلانی با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه" ذکات علم، نشر آن است"، ارزیابی ازعملکرد ها و انتقال تجربیات از سایر بخش ها و شرکت ها را نمونه ای از این سخن ارزشمند قلمداد نمود.

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان، ارزیابی را دارای ماهیت و شخصیت خاصی قلمداد کرد که مسئولین بخش ارزیابی شونده هر آنچه که در جهت بهبود شرایط و نتایج آن موثر خواهد بود ، با صراحت تبیین می کنند که این امر، کاری ارزشمند است.

دکتر میلانی در پایان سخنان خود از سر ارزیاب و سایر اعضای تیم ارزیابی درخواست کرد تا هر نکته ای که موجب می گردد شرکت را یک قدم به جلو و خدمت بهتر و کار علمی رهنمون می سازد در اختیار مسئولین شرکت قرار دهند.

مهندس حسن سویزی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خراسان و سرارزیاب گروه ارزیابی اعزامی از توانیر نیز طی سخنانی با اشاره به فعالیت های پنج روزه این گروه در حوزه های مختلف معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سطح سه استان تحت پوشش، از خدمات و تلاشهای یک ساله مسئولین وکارکنان این شرکت قدردانی کرده و آنان را افرادی دقیق ، ساعی و پاسخگو قلمداد کرد.

وی همچنین ضمن تشکر از رهنمودهای مدیرعامل برق آذربایجان و همکاری های صمیمانه مهندس معمار معاون بهره برداری و سایر مدیران این معاونت و همچنین شرکت تعمیرات نیروی برق آذربایجان، جمع بندی و نتایج ارزیابی را تشریح نمود.

وی افزود: بدون اغماض باید بگویم که ماهم در این ارزیابی ،تجارب خوبی را کسب کرده ایم که می توانیم آن را در شرکتهای متبوع خود عملی سازیم چرا که یکی از مهمترین موارد ارزیابی همین انتقال تجربیات و نزدیک شدن به روش عملکردها خواهد بود.

وی به برخی نکات قابل بهبود نیز در بخش های مختلف اشاره کرد.

در ادامه، اعضای تیم ارزیابی نکات بارز وقوت و نیز برخی نکاتیکه می تواند در بخش های ستادی ، انتقال ، خطوط، پستها و رلیاژ بهبود یابد را به تفصیل تشریح نمودند.

در پایان این جلسه ، مهندس علی معمار معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان از تلاش و جدیت اعضای تیم ارزیابی و همچنین از تک تک همکاران خود در سطح سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل صمیمانه قدردانی کرد.

گفتنی است برنامه ارزیابی عملکرد سال ۹۶ معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۶ اردیبهشت ماه به مدت پنج روز با حضور تیم ارزیابی اعزامی شرکت توانیر با نفرات ذیل به انجام رسید:

-مهندس حسین سویزی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خراسان ، سرارزیاب و ارزیاب بخش انتقال

-مهندس سامان قوپرانلو از دفتر فنی توانیر به عنوان ارزیاب بخش خط

-مهندس محسن تبار جعفرقلی از برق منطقه ای مازندران به عنوان ارزیاب بخش ستادی

-مهندس محمد عبدالرحمانی از برق منطقه ای باختر ( همدان) به عنوان ارزیاب بخش پست

-مهندس مسعود خوش نواز از برق منطقه ای تهران به عنوان ارزیاب بخش رلیاژ

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/02/26   تعداد بازدید 627     https://azrec.co.ir/blog/u/20673  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض