شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 بازدید معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور از تونل انرژی شهر تبریز

 معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ایجاد تونل انرژی در شهرها ‌برای حفاظت از آسیب‌های احتمالی ضروری است.

سردار غلامعلی حیدری معاون امور استان‌های سازمان پدافند کشور با تاکید بر اینکه دفاع عامل برعهده نیروهای مسلح برای بازدارندگی از تهدیدات است اظهار داشت:پدافند غیر عامل دفاع غیر مسلحانه است که بر عهده همه ماست و باید کشور را قوی کنیم.

وی انواع پدافند در برابر تهدیدات دشمنان و آسیب‌های سیستمی را برشمرد و گفت: پدافندهای سایبری، مردم محور، کالبدی، پرتویی، زیستی، شیمیایی و اقتصادی از انواع پدافندهای غیرعامل است.

حیدری در بازدید از تونل انرژی تبریز با همراهی مدیرکل پدافندغیرعامل استان خاطرنشان کرد : ایجاد تونل انرژی در شهرها برای حفاظت از آسیب‌های احتمالی و عدم تکرار تجربه قطع چندین ساعته برق در اهواز که منجر به ایجاد اختلال جدی در شهر شد، ضروری دانست و ادامه داد: هم اکنون تبریز، مشهد و اصفهان تونل انرژی دارد و تمامی خطوط برق، مخابرات و... از این مسیر توزیع و یا در آینده نزدیک توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش پدافند این است که از جان انسان‌ها صیانت کرده و آسیب پذیری را کاهش دهد گفت: مهمترین تهدید امروز تهدید اقتصادی است که پدافند غیرعامل برای تهدید اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی است چراکه اگر وابستگی کم شود تهدیدها کاهش می‌یابد.

سردار حیدری در پایان بازدید از تونل انرژی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مهندسان زبده و کار بلد استان به جهت پیشرفت ۶۰ درصدی تحکیم اولیه پروژه گفت : امیدواریم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط شرکت برق منطقه ای آذربایجان شاهد بهره برداری این پروژه عظیم تا آخر سال آینده باشیم.

  

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/03/06   تعداد بازدید 431     https://azrec.co.ir/blog/u/20667  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض