شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

بمناسبت سوم خرداد و در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد:

همایش بزرگ بسیجیان صنعت برق آذربایجان

بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) همایش بسیجیان و ایثارگران صنعت برق آذربایجان برگزار شد.

در این همایش که روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی برگزار شد ، مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای آذربایجان و توزیع نیروی برق تبریز ، جمعی از معاونین و مدیران و دهها تن از بسیجیان این شرکتها حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا کلیپی با موضوع ایثار و شهادت و آرمان و اهداف بسیج و سپس فیلمی از عملکرد پایگاه مقاومت شهید حمید باکری صنعت برق آذربایجان پخش گردید.

سپس سرهنگ داود عباسی فرمانده سپاه ناحیه الغدیر استان نیز به عنوان میهمان ویژه این همایش، پیرامون نقش بسیج در بخش های مختلف جامعه و نیز مسایل روز بین الملل بویژه منطقه به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این همایش همچنین آقای رحیم ذاکری راد فرمانده پایگاه مقاومت شهید حمید باکری شرکت برق منطقه ای آذربایجان به تبیین فعالیت ها و عملکرد این پایگاه در بخش های مختلف پرداخت.

وی همچنین در بخش دوم سخنان خود ، به موضوع مهم و روز صنعت برق در ایام تابستان از جمله مدیریت مصرف برق و گذر از پیک بار اشاره و نقش بسیج را در این خصوص مهم و با توجه به کثرت بسیجیان صنعت برق آذربایجان، نقش آنان را در بسط فرهنگ مدیریت صرف بسیار کارساز توصیف نمود.

در این جلسه همچنین حکم فرمانده بسیج کارمندی استان در خصوص انتصاب آقای حسن صادقی به عنوان مسئول بخش عملیات و حلقه های صالحین پایگاه مقاومت شهید باکری برق آذربایجان قرائت و به وی اعطاء گردید.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/03/09   تعداد بازدید 634     https://azrec.co.ir/blog/u/20664  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض