شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان در نشست کارگروه مدیریت بحران استان تاکید کرد:

با صرفه جویی ۵ درصدی در مصرف برق، تابستان بی برق نخواهیم داشت

به ازای هریک درجه افزایش میزان گرما در کشور ، معادل ۵۰۰ مگاوات بر مصرف برق افزوده می شود.

دکتر افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان که در حاشیه نشست کارگروه مدیریت بحران و حوادث آذربایجان شرقی در محل استانداری با صدا و سیمای استان سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه تامین این مقدار انرژی برق (نسبت افزایش مصرف برق به افزایش دما) تنها برای ۲ الی ۳ ماه در سال مقدور نیست و با توجه به پیش بینی افزایش ۳ الی ۵ درصدی مصرف برق در ایام گرم سال، انتظار داریم و از مردم عزیز تقاضا می کنیم مصرف برق خود را به میزان ۵ درصد کاهش دهند.

وی افزود: قطعاً اگر مردم بتوانند بین ساعات پرباری (۱۲ الی ۱۸) مصرف برق خود را مدیریت و ۵ درصد کاهش دهند، انشاءالله در تابستان، خاموشی برق نخواهیم داشت.

لازم به ذکر است در این نشست که به ریاست مهندس محمد صادق پور مهدی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، وی آمادگی بیش از پیش استان در زمان وقوع حوادث را ضروری دانست.

وی ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی صحیح در زمان وقوع حوادث افزود: یک اطلاع رسانی غیر دقیق می تواند باعث حادثه ای ناگوار در جامعه شود.

مهندس پورمهدی در عین حال با تاکید برنقش مهم واثر بخش صدا و سیما در تبیین اهمیت مدیریت بحران و مدیریت مصرف گفت: البته مسئولین وظیفه دارند موارد مدیریتی در قبال بحران ها و کمبودهای پیش بینی شده را به دقت اطلاع رسانی نمایند.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/03/13   تعداد بازدید 465     https://azrec.co.ir/blog/u/20663  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض