شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اولین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان

با هدف بررسی وضعیت مدیریت پیک برق تابستان برگزار شد

اولین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال ۹۷ با حضور آقای کریمی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری، مدیران عامل و مدیران پدافند غیرعامل شرکتهای عضو کارگروه برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و به میزبانی این شرکت و با هدف بررسی وضعیت ویژه و حساس مدیریت پیک برق تابستان ۹۷ و سایر مشکلات مربوط به حوزه آب و انرژی در استان ترتیب یافت؛ با توجه به خاموشی های احتمالی و قطع آب، بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف آب و برق بویژه در تابستان سال جاری و بهره گیری از ظرفیت های صدا و سیمای استان به جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این راستا، تاکید شد.

همچنین مقرر شد با هماهنگی مدیر کل پدافند غیر عامل استان موضوع استقرار مولدهای برق اضطراری در مراکز حساس و دستگاههای اجرای به جِد پی گیری و بازرسی از این مولدها در دستگاههای خدمات رسان از سوی ادارات برق تسهیل گردد.

در ادامه موضوع هماهنگی با شهرداری ها بویژه مناطق مختلف کلانشهر تبریز به منظور رفع موانع و مشکلات شرکت توزیع نیروی برق در خصوص جابجایی ، نصب و تعدیل بار ترانسفورماتورهای پربار با هدف جلوگیری از خاموشی های احتمالی نیز مورد تاکید حاضرین قرار گرفت .

در این جلسه همچنین با اشاره به مصوبه هیات وزیران برای تامین ۲۰ درصد مصارف برق ساختمانهای اداری از طریق راه اندازی پنل های خورشیدی، بر مدیریت و کاهش مصرف برق در ساعات ۱۱ الی ۱۸ تاکید شد.

در پایان این جلسه شرکتهای عضو کارگروه موظف شدند بر اساس برنامه های عملیاتی اعلامی اداره کل پدافند غیرعامل استان ، نسبت به تدوین اقدامات و فعالیت های متناسب با عملکرد زیر ساخت های خود اقدام نمایند.

گفتنی است شرکتهای آب و برق ، نفت، گاز و پتروشیمی استان، عضو کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل می باشند.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/03/13   تعداد بازدید 423     https://azrec.co.ir/blog/u/20662  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض