شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مسابقات فوتسال جام رمضان برق آذربایجان با قهرمانی تیم "حراست" خاتمه یافت

مسابقات فوتسال شرکت برق منطقه ای آذربایجان (جام رمضان) با قهرمانی "تیم حراست" خاتمه یافت.

دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات که در سالن ورزشی چند منظوره باشگاه برق آذربایجان و پیش از مراسم اختتامیه برگزار شد، ابتدا در بازی رده بندی، تیم شهدای برق بر تیم باشگاه برق آذربایجان غلبه کرده و به عنوان سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

در مسابقه فینال نیز تیم حراست در یک بازی خوب وتماشایی با نتیجه ۵ بر ۲ بر تیم بهر ه برداری الف از دیگر تیم های شایسته این دوره از مسابقات غلبه کرده و به مقام قهرمانی رسید و تیم بهره برداری الف نیز نایب قهرمان شد.

تیم شورای اسلامی کار نیز با توجه به عدم دریافت کارت و به دلیل رعایت کلیه الزامات اخلاقی به عنوان" تیم اخلاق" این دوره از مسابقات معرفی شد.

در مراسم اختتامیه نیز که با حضور دکتر میلانی مدیرعامل شرکت، تنی چند از معاونین و مدیران ارشد شرکت و جمعی از همکاران ترتیب یافت، ابتدا آقای رسولی مدیر باشگاه فرهنگی- ورزشی برق آذربایجان، گزارشی از روند اجرایی و فنی مسابقات را ارائه داد.

سپس با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت، احکام قهرمانی و جوایز سرپرستان واعضای تیم های اول، دوم، سوم و تیم اخلاق اعطا گردید.

در این مراسم همچنین به اعضای کمیته اجرایی و داوری مسابقات نیز لوح تقدیر و هدایایی اعطاء شد.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از معاونت ها و واحدهای مختلف شرکت مقارن با ایام ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/04/03   تعداد بازدید 565     https://azrec.co.ir/blog/u/20656  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض