شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 اطلاعیه

تصویب نامه هیات محترم وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف برق در ادارات

به اطلاع کلیه دستگاههای دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی می رساند بر اساس مصوبه مورخ ۹۷/۰۳/۱۳ هیات محترم وزیران، دستگاههای مذکور مکلفند در فصل تابستان به نحوی در مصرف انرژی برق مدیریت کنند که مصرف آنها نسبت به مدت مشابه در سال قبل، حداقل ۱۰ درصد کاهش یابد، همچنین به منظور مدیریت برق مصرفی تجهیزات سرمایشی ، دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم و سیستم های سرمایشی و روشنایی پس از پایان وقت اداری از مدار خارج شوند.

همچنین دستگاههای مذکور مکلفند با استفاده از مولدهای اضطراری خود، در ساعات ۱۲ تا ۱۸ در ماههای تیر و مرداد برق تولید کنند ، بهای سوخت این دسته از مولدها با تایید شرکتهای توزیع نیروی برق ، توسط وزارت نیرو تامین خواهد شد.

کلیه واحدهای صنعتی و کشاورزی نیز که دارای مولد برق بیش از (۱۰۰) کیلووات هستند موظفند طی ماههای تیر و مرداد بین ساعات ۱۲ تا ۱۶جهت تامین کل و یا بخشی از برق مورد نیاز از ظرفیت های نیروگاهی خود استفاده نمایند. وزارت نفت موظف به تامین سوخت گاز و یا نفت گاز مورد نیاز برابر قیمتهای بخش صنعت است.

شایان ذکر است در این تصویب نامه آمده است که مسئولیت اجرای این تصویب نامه بر عهده مدیران دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان و استان(حسب مورد) است و عدم رعایت آن تخلف محسوب می شود و وزارت نیرو موظف است در پایان تابستان ، گزارش عملکرد استانها را به هیات وزیران ارایه کند.

روابط عمومی شرکت برق منطقه ای آذربایجان

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/04/05   تعداد بازدید 472     https://azrec.co.ir/blog/u/20652  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض