شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور مدیران صنعت برق استان و مدیرکل صدا وسیمای مرکز اذربایجان برگزار شد:

جلسه هماهنگی جهت تبیین سیاست های مدیریت مصرف برق از طریق رسانه ملی

 

به منظور اطلاع رسانی عمومی و تبیین سیاست های اصلاح و مدیریت مصرف برق به شهروندان ، جلسه هماهنگی با حضور دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ، مهندس کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز و مهندس لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این جلسه دکتر روشن میلانی با اشاره به اهمیت و مشکلات پیک مصرف برق در تابستان ، بر استفاده از ظرفیت های صدا و سیما در این خصوص تاکید کرده و اظهار داشت که در ایام پیک مصرف برق که از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریوردر نظر گرفته می شود، از سوی وزارت نیرو مشوق هایی برای مشترکین بزرگ صنعتی، تولیدی ونیز بخش های کشاورزی و ...اعمال می شود که اطلاع رسانی صدا و سیما در این خصوص می تواند بسیار کار ساز شود.

وی افزود در ایام پیک مصرف برق ، اگر مشترکین بتوانند ۱۰ درصد صرفه جویی نمایند، هیچ مشکلی در تامین انرژی برق رخ نخواهد داد.

مهندس کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این جلسه هماهنگی با تبیین نتایج اقدامات پیک سایی این شرکت افزود ، در سال گذشته بدلیل همکاری مشترکین بویژه بخش صنعت دو برابر سهمیه اعلامی یعنی ۱۰۰ مگاوات صرفه جویی انجام شده و به مشترکین همکاری کننده در این بخش پاداش نقدی لحاظ گردیده است.

مهندس کاظمی همچنین تصریح کرد در سال گذشته تعداد ۵۲۹ مشترک بزرگ صنعتی و حتی کشاورزی در اجرای برنامه های پیک سایی این شرکت از جمله تعمیرات سالانه صنایع ، طرح ذخیره عملیاتی و استفاده از مولدهای خود تامین و ... مشارکت نموده و پاداش هایی بر اساس ابلاغیه وزارت نیرو دریافت کردند.

مهندس کاظمی نیز بر بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی رسانه ملی و انتقال پیامهای مدیریت مصرف برق به مردم تاکید کرد.

در این جلسه مهندس لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اهمیت انرژی برق در توسعه جامعه و رفاه خانواده ها ، آمادگی صدا وسیمای استان را در تبیین و فرهنگ سازی برنامه های اصلاح و مدیریت مصرف اعلام نمود.

در این جلسه همچنین مقرر گردید جلسات کارشناسی مشترک با حضور مدیران روابط عمومی و مدیریت مصرف شرکت های برق استان برای هرچه موثرتر شدن موضوع همکاری انجام پذیرد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/04/06   تعداد بازدید 523     https://azrec.co.ir/blog/u/20650  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض