شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دیدار مدیران آب وبرق استان با دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر

و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی

مدیران صنعت آب وبرق استان به منظور تبیین و تشریح راهکارهای مدیریت مصرف برق در زمان پیک بار تابستان، با دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار که در محل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، ابتدا دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان گزارشی از آخرین وضعیت صنعت برق منطقه و برنامه های عبور از پیک بار تابستان ۹۷ و نیز مدیریت مصرف برق در بخش های خانگی ، صنعت و کشاورزی را بیان داشت.

وی با اشاره به مشوق های وزارت نیرو برای این بخش ها ، به عنوان نمونه اظهار داشت که طبق بخشنامه وزارت نیرو اگر کشاورزان بتوانند برق چاههای خود را بمیزان ۴ ساعتدر ساعات اوج بارخاموش نگهدارند، مصرف برق ۲۰ ساعت دیگر شبانه روز برای این بخش رایگان محاسبه خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد که علیرغم داشتن برنامه همکاری با مشترکین عمده صنعتی، جهت مدیریت مصرف برق، امسال تا کنون در مصرف برق روند افزایشی داشته ایم.

در ادامه این جلسه ، هریک از مدیران عامل و معاونین شرکتهای آب و برق آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکتهای متبوع خود پیرامون مدیریت مصرف آب و برق ، چالش ها ونقطه نظرات خود را نیز بیان داشتند.

دکتر پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از تلاشهای خادمان صنعت آب و برق استان برای گذر از پیک مصرف در ایام گرم سال، توجه ویژه مشترکین به مدیریت مصرف و نیز اصلاح الگوی مصرف را امری ضروری و بسیار کارساز توصیف کرده و گفت: مطمئن باشیم که در غیر اینصورت نه تنها منابع کشور به هدر می رود بلکه مشکلات آب و برق به نحو اثر بخش مرتفع نخواهد شد.

دکتر پزشکیان همچنین آمادگی خود را برای رفع هر گونه چالش های صنعت آب و برق استان در مجلس شورای اسلامی اعلام داشت.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/04/31   تعداد بازدید 575     https://azrec.co.ir/blog/u/20630  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض