شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دیدار مدیران صنعت برق استان با دکتر بیگی نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر

در مجلس شورای اسلامی

مدیران عامل شرکتهای صنعت برق استان آذربایجان شرقی در راستای تبیین و تشریح راهکارهای مدیریت مصرف برق در ایام اوج بار تابستان ، با دکتر احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر دیدار کردند.

در این دیدار که روز جمعه ۲۹ تیرماه در دفتر دکتر بیگی برگزار شد ، ابتدا دکتر افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با تشریح آخرین وضعیت صنعت برق منطقه در ایام پیک مصرف اظهار داشت : باید برای گذر از بحران کمبود برق و خاموشی ، الگوی مصرف در بخش های مختلف خانگی ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی و ... مد نظر قرار گیرد و مشترکین محترم ضمن مدیریت مصرف ، این الگوها را رعایت نمایند.

وی با شاره به اینکه خاموشی ها ضررهای فراوانی به صنعت برق بویژه شبکه های انتقال و توزیع برق دارد، تصریح کرد: پس از وصل مجدد برق ، تمامی دستگاههای مورد استفاده مردم به یکباره وارد مدار شده و آسیب جدی و خطرات بالفعلی برای شبکه برق دارد.

دکتر میلانی در عین حال با بیان اینکه مراجعات مردمی نشان می دهد که مشترکین محترم متوجه موضوع کاستی تولید برق بوده و اعلام آمادگی برای همکاری با صنعت برق در خصوص گذر از پیک بار و شرایط خاص در تابستان را دارند که بسیار با اهمیت است

وی همچنین برخی راهکارها و مشوق های وزارت نیرو برای مشترکین در بخش های مختلف از جمله خانگی، کشاورزی و صنایع را تشریح کرده و گفت : در مقابل این مشوق ها ، دولت برای سرمایه گذاران تولید برق انرژی های تجدید پذیر بادی و خورشیدی بویژه در روستاها و نیز سرمایه گذاران نیروگاههای بزرگ و کوچک نیز کمک هایی در نظر گرفته است .

در ادامه جلسه ، مهندس نهال پروری قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق تبریز و مهندس فرج نیا معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایحان شرقی ، گزارشی از عملکرد و برنامه های اجرایی شرکتهای متبوع خود پیرامون مدیریت مصرف در شرایط کنونی پیک بار تابستان را ارائه نمودند.

در این جلسه، دکتر بیگی نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه ، از تلاش مسئولانه مدیران صنعت برق استان در شرایط کنونی که مصرف برق کشورمان در شرایط بسیار بالایی قرار دارد، قدردانی کرد.

دکتر بیگی در ادامه، با تاکید بر اینکه باید الگوی مصرف برق در کشور دقیقاً نهادینه شود تا هم برای اقتصاد خانواده ها مثمر ثمر واقع شود و هم مشکلات صنعت برق مرتفع گردد، اظهار امیدواری کرد که مردم بتوانند با مدیریت و عدم اسراف در مصرف برق، بر این مهم دست یابند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پایان سخنان خود ابراز اطمینان کرد که بتوانند دیدگاههای کرشناسی مسئولین صنعت برق که با عنوان زیر ساخت توسعه می باشد، در مجلس شورای اسلامی مطرح نماید و در رفع این مشکلات و چالشها تلاش نمایند.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/04/31   تعداد بازدید 598     https://azrec.co.ir/blog/u/20629  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض