شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافندغیر عامل صنعت

آب و برق استان تاکید شد:

تجهیز تلمبه خانه‌ها و ایستگاه‌های خطوط انتقال آب کلانشهر تبریز

به برق اضطراری مطمئن

پنجمین جلسه شورای هماهنگی مسئولین مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد.

در این جلسه که با هماهنگی مجری مدیریت بحران، پدافند غیرعامل وHSE شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان ترتیب یافت، ابتدا با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی و مدیریت بحران در حوزه صنعت آب وبرق استان، مصوبات جلسه قبلی را یادآور شده و اقدامات انجام یافته را تشریح کرد.

درادامه ،پیرامون ضرورت تجهیز تلمبه خانه‌ها و ایستگاه‌های خطوط انتقال آب کلانشهر تبریز به برق اضطراری، اختصاص زمین و هماهنگی تامین سوخت مورد نیاز جهت احداث و استقرار نیروگاه‌های مقیاس کوچک توسط بخش خصوصی، تاکید براجرایی دستور العمل توانیر برای رفع مشکلات ناشی از تفکیک حوزه‌های متفاوت عملکرد در صنعت آب و برق در شهرستان‌های مختلف استان بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این جلسه اعضای شورا نسبت به تدوین سناریو‌های پیشنهاد‌ی برگزاری رزمایش مشترک صنعت آب و برق استان تصمیم گیری کردند.

همچنین به منظور سازماندهی و مدیریت یکپارچه بحران در صنعت آب و برق استان و در شرایط اضطراری، پیشنهاد گردید دوره‌های آموزشی مشترک سطوح مختلف ICS (سیستم فرماندهی حادثه) با همکاری ‌و هماهنگی شرکت‌های آب و برق استان اجرا گردد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/05/15   تعداد بازدید 441     https://azrec.co.ir/blog/u/20623  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض