شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد:

جلسه "کارگروه توسعه مدیریت" شرکت برق منطقه ای آذربایجان

جلسه کارگروه توسعه مدیریت شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و خانم دکتر فرید و مهندس فرشباف از کارشناسان ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، ابتدا آقای حسین قربانپور معاون منابع انسانی برق آذربایجان ضمن ابراز خوشنودی از حضور مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه کارگروه ، بر توجه ویژه این شرکت به فعالیت ها و مصوبات این کارگروه تاکید و نقطه نظرات خود را بیان داشت.

سپس آقای حسین یوسفی دبیر کارگروه ، ضمن خیر مقدم گویی به مدیرعامل ، اعضای کارگروه و میهمانان حاضر در جلسه ، اقدامات انجام یافته در خصوص مصوبات جلسه قبلی کارگروه را تشریح نمود.

در ادامه ، تصمیمات اتخاذ شده در کمیته های پنج گانه شرکت مورد بررسی و تصویب اعضای کارگروه توسعه مدیریت شرکت قرار گرفت، همچنین اقدامات اجرا شده جشنواره شهید رجایی سال ۹۶در حوزه شرکت از سوی دبیر کارگروه ارائه و پیرامون موارد مورد نیاز ، راهکارهایی توسط معاون منابع انسانی، مدیر تدارکات و قراردادها و نمایندگان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ارائه گردید.

در این جلسه همچنین تحلیل اقتصادی در خصوص اجرای برنامه های کاهش تلفات انرژی شبکه برق آذربایجان در سال ۹۷ مطرح و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیماتی برای اقدام از سوی واحدهای مختلف شرکت اتخاذ گردید.

در پایان این جلسه ، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته ، راهکارهایی را در جهت تعاملات بهتر و بیشتر با این سازمان و ابهامات موجود پیرامون نحوه امتیاز دهی به شاخض های عمومی ارزیابی جشنواره شهید رجایی ارائه نمودند.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/05/15   تعداد بازدید 475     https://azrec.co.ir/blog/u/20617  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض