شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور مدیر کل تحول اداری وزارت نیرو برگزار شد:

نشست منطقه ای کمیته علمی پیاده سازی "مدیریت دانش" وزارت نیرو در شمالغرب کشور

نشست منطقه ای کمیته علمی پیاده سازی " مدیریت دانش" وزارت نیرو در شمالغرب کشور به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان در تبریز برگزار شد.

در این نشست یک روزه ، دکتر بانان عباسی مدیر کل دفتر تحول اداری وزارت نیرو ، مدیران عامل شرکتهای صنعت آب و برق استانهای آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی و اردبیل و مجریان مدیریت دانش شرکتهای مادر تخصصی توانیر، مدیریت منابع آب و شرکت مهندسی آبفای حضور داشتند.

در ابتدای این نشست دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و رئیس شورای هماهنگی مدیران آب و برق استان ضمن خوش آمدگویی و با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست در منطقه آذربایجان ، با اشاره به اهمیت پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها ، داشتن اراده قوی در مجموعه پرسنل سازمانها از مدیریت ارشد تا سطوح دیگر سازمانی ، تعیین اهداف عملیاتی و استراتژیک و نیز تلاش برای تحقق مفاهیم آن در لایه های مختلف سازمانی در جهت بهره وری و پویایی اقتصاد سازمانها را از الزامات مهم مدیریت دانش برشمرد.

دکتر میلانی همچنین اظهار امیدواری کردکه بحث ها و بررسی های این نشست بتواند در مدیریت دانش شرکتهای منطقه موثر واقع گردد.

در ادامه این نشست، دکتر بانان پس از ارائه گزارش شرکتهای مادر تخصصی و شرکتهای آب و برق منطقه ، ضمن تاکید بر یکپارچگی مدیریت دانش در صنعت آب و برق کشور ، تاریخچه ای از انتخاب مشاور از کشور ژاپن و تدوین سامانه مدیریت دانش با مدل ویژه در این وزارتخانه را برای حاضرین تشریح نمود.

وی تاکید نمودگزارشات آتی بصورت نموداری و آماری ارائه و از ارائه گزارش بصورت توصیفی پرهیز گردد.

مدیرکل تحول اداری وزارت نیرو با تاکید بر اینکه در دنیای تجارت ، دانش حرف اول را می زند ، تصریح کرد: اگر توجه کنیم متوجه خواهیم شد که اکثر کشورهای توسعه یافته همانند ژاپن هم اکنون به جای صادرات کالاهای فیزیکی ، به صدور علوم مدیریتی از جمله مدیریت دانش اقدام می کنند.

وی از کلیه شرکتهای صنعت آب و برق کشور خواست جهت استقرار موثر ، اثربخش و یکپارچه مدیریت دانش در سراسر شرکتهای وزارت نیرو فقط مدل تدوین شده در وزارت نیرو را برنامه ریزی کنند و بدنبال مدلهای دیگر مدیریت دانش نباشند.

در این جلسه مهندس دشتی مدیر دفتر توسعه و آموزش شرکت برق منطقه ای تهران به عنوان شرکت پایلوت در اجرای مدل مدیریت دانش وزارت نیرو ، گزارش اقدامات انجام شده را ارائه داد.

سپس خانم دکتر خوانساری دبیر کمیته مدیریت دانش شرکت توانیر برنامه ها و اقدامات این شرکت مادر تخصصی پیرامون استقرار مدیریت دانش در صنعت برق را تشریح نمود.

بخش دوم این نشست به ارائه گزارش اقدامات شرکت برق منطقه ای آذربایجان وشرکتهای آب منطقه ای ، توزیع نیروی برق ، آبفای شهری و روستایی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل اختصاص داشت که از طریق پاورپوینت توسط مجریان مدیریت دانش این شرکتها ارائه شده وچالش ها و پیشنهادات هر شرکت بطور جداگانه بیان گردید.

پرسش و پاسخ پایان بخش این نشست بود که با پاسخ دکتر بانان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/05/22   تعداد بازدید 596     https://azrec.co.ir/blog/u/20615  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض