شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دکتر میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان:

صرفه جویی صرفاً در پول نیست بلکه صرفه جویی در "زمان و کیفیت خدمات" بسیار مهم است

با حکم دکتر افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ، مهندس رضا مجید پور به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری این شرکت منصوب و از خدمات مهندس علی معمار در این معاونت که به افتخار بازنشستگی رسیده است ، تجلیل به عمل آمد.

در مراسم تودیع و معارفه ای که به همین منظور در سالن جلسات این شرکت با حضور دکتر علیپور مدیر کل دفتر فنی و نظارت انتقال توانیر و جمعی از معاونین و مدیران ارشد برق آذربایجان ترتیب یافت ، ابتدا دکتر میلانی ضمن تجلیل از کلیه خادمان صدیق ادوار مختلف فعالیت برق منطقه ای آذربایجان گفت: ما در معاونت بهره برداری تعهداتی داریم که بایستی با مشخص کردن ردیف های اعتباری و بودجه ای، بتوانیم حداکثر بهره وری را در هزینه کرد اعتبارات داشته باشیم.

وی افزود: این شیوه هزینه کرد، امسال با نتایج مطلوب اتفاق افتاده و هرچند که شیوه مذکور نقایصی نیز خواهد داشت اما امیدواریم با تکامل تعهدات فیمابین درون سازمانی ، بتوانیم این نگرش را با افزایش بهره وری در سایر معاونت ها ، تسری دهیم تا روشی باشد که کارهایمان را سریعتر و دقیق تر انجام داده باشیم هرچند که تاکید می کنم صرفه جویی صرفاً در پول نیست بلکه صرفه جویی در "زمان و کیفیت خدمات" بسیار مهم است.

دکتر میلانی با تاکید بر هوشمند سازی کنترل شبکه و تعمیر و نگهداری آن تصریح کرد: نظارت ما باید هوشمندانه باشد و تا حد امکان بتوانیم از نظارت فیزیکی بکاهیم و با سامانه های مختلفی که تولید و احصاء می کنیم ، بتوانیم کسب و کار دولت الکترونیک را در صنعت برق و بویژه در بخش بهره برداری رونق دهیم.

وی گفت: ما که در حوزه ستادی و نظارتی فرصت مناسب تری داریم باید دانش "تعمیر و نگهداری" را بروز کرده و حتی در تعویض قطعات دقت داشته باشیم چرا که ممکن است تجهیزات، بصورت اضافی و بی خودی در بحث تعمیرات و عملیات تعویض گردند چه بسا که نیاز به تعویض نداشته باشند.

مدیرعامل برق آذربایجان در ادامه سخنان خود پیرامون "برنامه جامع بهره برداری" و فعالیت و اقدامات این شرکت در این زمینه مطالبی را بیان نمود.

در این جلسه دکتر علیپور مدیر کل دفتر فنی و نظارت انتقال توانیر نیز ضمن ابراز خوشنودی از حضور در این جلسه ، اظهار داشت : باید در صنعت برق به نسل گذشته و نسل آینده بیشترین اهمیت را بدهیم.

وی گفت: ممکن است در بخش های فنی و غیر فنی تصمیماتی که ما امروز می گیریم با تصمیماتی که سال گذشته گرفته ایم ، متفاوت باشند ولی آنچه مهم است اینکه تصمیم درست، در زمان خودش ارزش بیشتری دارد.

دکتر علیپور با تاکید برسخنان مدیرعامل برق آذربایجان مبنی بر اینکه" کارایی و کیفیت "نسبت به "هزینه" در امر بهره وری بسیار مهم است، از خادمان صنعت برق آذربایجان در معاونت بهره برداری صمیمانه قدردانی کرده و این شرکت را در موضوع بهره برداری یکی از شرکتهای سرآمد در بین شرکتهای برق منطقه ای کشور در طول ادوار مختلف قلمداد نمود.

پس از سخنان دکتر علیپور ، با اعطای لوح تقدیر به مهندس معمار که پس از سالها خدمات شایسته در برق آذربایجان به افتخار بازنشستگی نایل آمده است ، حکم سرپرستی مهندس مجید پور به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان اعطاء گردید.

همچنین در پایان این مراسم طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان آقایان:

- مهندس رضا رهنورد به عنوان سرپرست دفتر بازار برق

- مهندس محسن برنجی به عنوان سرپرست دفتر فنی انتقال

- مهندس مجید امجدی به عنوان سرپرست امور دیسپاچینگ و مخابرات

- مهندس سعید سلیمان زاده به عنوان سرپرست مجری توسعه پست های فوق توزیع معرفی شدند.

دکتر میلانی در پایان سخنان خود و پس از معرفی مسئولین مذکور، بازنشستگی و جابجایی در سازمانها را امری لازم دانسته و تصریح کرد: در این جابجایی ها تجربیات جدیدی به بخش های مختلف انتقال می یابد و ایده های نو به ثمر می نشیند.

وی ضمن قدردانی صمیمانه از سالیان سال تلاش و خدمات مهندس معمار، برای ایشان آرزوی موفقیت کرده و مهندس مجید پور را نیز با سابقه ای درخشان و شایسته، فردی توانمند و مجرب در صنعت برق قلمداد نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/06/04   تعداد بازدید 1038     https://azrec.co.ir/blog/u/21334  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض