شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با هماهنگی فرماندهی مرکزی رزمایش سنجش آماده بکاری مولدهای برق مراکز حساس منطقه

از سوی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد

همزمان با هفته پدافند غیرعامل، رزمایش سراسری آمادگی در برابر تهدیدات، قطع برق و سنجش میزان آماده بکاری مولدهای برق اظطراری تعدادی از مراکز حساس منطقه، از سوی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این رزمایش که روز چهارشنبه ۹ آبان ماه ترتیب یافت، راس ساعت ۱۴:۳ با فرمان دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت، برق مراکز حساس و مهم در استانهای آذربایجانشرقی، آذربایجانغربی و اردبیل (به غیر از مراکزی که توسط شرکتهای توزیع نیروی برق منطقه مورد سنجش قرار میگیرد) قطع و میزان آماده بکاری مولدهای اظطراری این مراکز و تاب آوری آنها با حضور نامحسوس کارشناسان شرکت مورد سنجش قرار گرفت.

در مراسم آغاز این رزمایش که در محل ساختمان ستادی شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور معاونین و جمعی از مدیران و مسئولین ذیربط ترتیب یافت، دکتر روشن میلانی که فرماندهی این رزمایش را به عهده داشت گفت: این رزمایش سراسری که با هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل صنعت برق در سراسر کشور برگزار شد، فرصتی برای بررسی و ارزیابی وضعیت آماده بکاری مولدهای برق اظطراری مراکز، ادارات و نقاط حساس و مهم می باشد.

وی در ادامه افزود تداوم استمرار خدمات این گونه مراکز حساس (به عنوان مثال خط انتقال آب تبریز، مرکز تقویت انتقال گاز شمالغرب و ... ) پس از قطعی ناگهانی برق، بسیار مهم و ضروری است و لذا با توجه با سطوح اهمیت مراکز مهم و حساس بعنوان ضرورتهای پدافند غیرعامل در شرایط اضطراری و بحران های حاصل از تهدیدات و حوادث طبیعی و انسان ساز، موضوعی کاملا جدی و مهم می باشد.

دکتر میلانی در پایان سخنان خود تصریح کرد که این رزمایش با هماهنگی و ابلاغ فرماندهی مرکزی کشور اقدام گردیده و تاکید نمود که پدافند غیرعامل باید بعنوان یک اصل در سطوح مختلف جامعه و زیر ساختها استقرار یابد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/08/09   تعداد بازدید 586     https://azrec.co.ir/blog/u/20580  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض