شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

باحضور صدها تن از مسئولین و شرکتهای دانش بنیان داخلی و خارجی آغاز به کار کرد:

ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز۲۰۱۸) (Rinotex

شرکت برق منطقه ای آذربایجان مسئولیت زون (منطقه) انرژی این نمایشگاه با حضور شرکتهای دارای طرح های فناورانه ذیربط را برعهده دارد

 با شرکت بیش از ۱۶۰۰ طرح فناورانه، ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز Rinotex ۲۰۱۸ در محل نمایشگاههای بین المللی این شهر افتتاح شد.

این نمایشگاه به منظور شناسایی فناوری های برتر با قابلیت تجاری سازی با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس، آیت ا... آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و صدها تن از صاحبان شرکت ها و بنگاههای دانش بنیان از ایران و چند کشور خارجی و مدیران و مسئولین استانی آغاز بکار کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه رینوتکس منشاء موفقیت و توسعه برای همگرایی صاحبان فکر، ایده و صاحبان بازار و تجارت باشد.

دکتر جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و مسئول نمایشگاه، تجارت فناوری را به عنوان اصلی ترین موضوع ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی Rinotex ۲۰۱۸ دانست و گفت: در این نمایشگاه به دنبال همراهی تنگاتنگ عرضه و تقاضای فناوری هستیم.

دکتر روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان که مسئولیت زون انرژی این نمایشگاه را برعهده دارد، ضمن با اهمیت خواندن این نمایشگاه بزرگ علمی- فناورانه به دلیل وجود صدها ایده فناوری و دهها شرکت موفق دانش بنیان اظهار داشت: در این نمایشگاه امکان بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و تجاری سازی آن فراهم شده است و مکان مناسبی برای ارتباط بین صنعت و دانشگاهیان و فناوران بوده و محل ارتباط سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های دولتی می باشد.

دکتر میلانی به عنوان مسئول منطقه (زون) انرژی این نمایشگاه با اشاره به محورهای بخش انرژی این نمایشگاه تصریح کرد: که در این بخش سعی شده از شرکتهای دانش بنیان و طرح های فناورانه مختلفی از جمله موارد ذیل استفاده شود:

منابع تجدید پذیر و تولید پراکنده، انرژی خورشید و حرارتی، انرژی زیست محیطی و زیست توده، سوختهای بیولوژیکی، انرژی باد، انرژی زمین گرمایی، نیروگاههای آبی، تجهیزات نیروگاهی و شبکه های توزیع و انتقال، مدیریت هوشمند شبکه های برق و روشهای ذخیره سازی انرژی و ...

این نمایشگاه در چهار بخش ایده های فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه در زون های مختلف ترتیب یافته است.

همچنین در این نمایشگاه علاوه بر ارائه حدود ۱۶۰۰ طرح فناوارنه از ۲۷ استان کشور، ۱۵ طرح خارجی نیز از کشورهای ترکیه، چین، اتریش، سوئیس، مالی، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و قزاقستان ارائه شده و در طول برگزاری ۵ روزه نمایشگاه مذکور، ۵ هیأت خارجی نیز از آن دیدن خواهند کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از دهم آبان ماه به مدت ۵ روز و از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در سالن های امیر کبیر و پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید عموم دایر است.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/08/10   تعداد بازدید 790     https://azrec.co.ir/blog/u/20579  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض