شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

نشست «روشنگری و بصیرت» در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان

به مناسبت هفته بسیج، نشستی تحت عنوان «روشنگری و بصیرت» در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد.

در این نشست که از سوی پایگاه مقاومت شهید حمید باکری برق آذربایجان و با سخنرانی دکتر سیدطاها از اساتید دانشگاه ترتیب یافت، جمع کثیری از مدیران ارشد و کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و شرکت توزیع نیروی برق تبریز و نیز سرگرد رضایی فرمانده حوزه یک بسیج کارمندی سپاه عاشورا حضور داشتند.

دکتر سیدطاها در بخش اول سخنان خود، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج با بیان روایتی از حضرت پیامبراکرم (ص) در مورد اهمیت نماز، به آثار و تبعات منفی در خصوص سبک شمردن این فریضه الهی اشاره کرد.

وی در ادامه، با اشاره به کلامی از حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر بخواهیم مصداق کاملی از خلوص و فداکاری را نام ببریم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجی است»، تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی در کشورمان کاملاً پیاده شود، چشم طمع دشمنان قطع خواهد شد.

دکتر سیدطاها در ادامه سخنان خود اتکاء به توان داخلی را نیز از نمونه‌های بارز موفقیت و اقتصادی مقاومتی دانسته و در ابعاد سیاسی قضیه نیز خاطرنشان کرد که دشمنان در تلاش هستند در قالب جنگ نرم، اجبار، اکراه و استخدام (نفوذ) را برای ملت ما برنامه‌ریزی و اجرا نمایند که قطعاً با وجود تفکر بسیجی در کشورمان ناکام بوده و به اهداف خود نخواهند رسید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/09/14   تعداد بازدید 535     https://azrec.co.ir/blog/u/20568  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض