شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گزارشی از جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی

جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای، آب منطقه‌ای، توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت‌های تولید برق و رئیس مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق آذربایجان پیرامون روند کارهای اجرایی شرکت‌های مذکور و چالش‌های پیش رو بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه، موضوع تعاملات بین شرکت‌های وزارت نیرو و سایر دستگاه‌های دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نیز پیرامون نحوه تعامل با شهرک‌های صنعتی استان و چگونگی جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت تبادل نظر شد.

همچنین موضوع مدیریت مصرف آب و برق و مدیریت پیک بار تابستان سال ۹۸ مطرح و در این خصوص ضمن تاکید بر ادامه همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی، مقرر شد جلسه‌ای نیز در حضور استاندار محترم آذربایجان شرقی برگزار شود.

در ادامه این جلسه، پیشنهاد شرکت‌ توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در خصوص نصب سیستم ضد سرقت در چاه‌های کشاورزی مطرح و مقرر شد،شرکت توزیع برق استان به همراه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، تمهیدات لازم در این خصوص را اعمال نمایند.

در پایان این جلسه، دکتر میلانی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان از تک تک مدیران عامل شرکت‌های آب و برق استان به دلیل همکاری‌های بی‌شائبه به جهت پیشبرد اهداف وزارت نیرو در زمان تصدی ریاست شورا توسط وی، قدردانی به عمل آورد.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/09/28   تعداد بازدید 544     https://azrec.co.ir/blog/u/20562  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض