شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گزارشی از جلسه هماهنگی مدیران دفاتر روابط عمومی و مدیریت مصرف

شرکت‌های صنعت برق آذربایجان‌شرقی پیرامون چگونگی فرهنگ‌سازی و

اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۸

جلسه هماهنگی مدیران دفاتر روابط عمومی و مدیریت مصرف شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی و تبریز و شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌شرقی با هدف بررسی اثربخشی اقدامات در ابعاد فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های مدیریت پیک‌بار تابستان ۹۷ و طرح‌های پیشنهادی و قابل بهبود در این زمینه، برگزار شد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز شنبه اول دی ماه در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان ترتیب یافت، ابتداراه کارهای منسجم و هماهنگ فرهنگ‌سازی برای مدیریت مصرف برق در سال ۹۸ و رسیدن به هدف‌گذاری مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

در ادامه، پیرامون ارائه برنامه‌های فرهنگ سازی مصرف صحیح برای مشترکین بخش‌های مختلف بویژه مشترکین صنعتی، خانگی، تجاری، کشاورزی و... بحث و بررسی به عمل آمد و در این خصوص، ضمن تأکید بر استفاده از سامانه‌های جمعی فراگیر مجازی قانونمند و سایر رسانه‌های جمعی، بر لزوم دیدار با مسئولین صدا و سیمای استان تأکید شد و در این راستا مقرر گردید از تجربیات سال ۹۷ در تعامل با صدا و سیمای استان بویژه رادیو استفاده گردد.

همچنین به منظور تبیین اهمیت انرژی برق و جلب همکاری مقامات عالی استان و شهرداری‌ها مقرر شد با هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان اجرای یکی از جلسات شورای اداری استان به ریاست استاندار محترم آذربایجان‌شرقی در نیمه دوم اردیبهشت سال ۹۸ در محل سالن اجتماعات نیروگاه تبریز پیشنهاد شود و جلساتی نیز با مسئولین ذیربط استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری کلانشهر تبریز و سایر شهرداری‌های استان در خصوص تبیین جایگاه مدیریت مصرف برای مدیریت پیک‌بار سال ۹۸ برگزار گردد.

در ادامه این جلسه، موضوع بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از فرآیند تولید برق در نیروگاه‌های استان مطرح شد و ضمن تأکید بر تداوم این موضوع با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی و تبیین چالش‌های تولید، انتقال و توزیع نیروی برق به قشر جوان و نوجوان جامعه، مقرر شد جهت اثربخشی بیشتر این امر، از کارشناسان مدیریت مصرف و مدیران روابط عمومی شرکت‌های توزیع نیروی برق استان و تبریز نیز برای ارائه توضیحات در این بازدیدها بویژه در ایام پیک‌بار تابستان دعوت به عمل آید.

بخش پایانی جلسه، به بحث و بررسی و تبادل‌نظر پیرامون موارد ذیل اختصاص داشت:

ـ ارائه طرح‌ها و مطالب آموزشی مدیریت مصرف برق و هشدارهای ایمنی به مشترکین بخش خانگی بویژه ساکنین آپارتمان‌ها

ـ تلاش برای استفاده از فضاهای مجازی قانونمند و کم هزینه و سامانه‌های جمعی فراگیر در جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی

ـ تلاش برای تشکیل «همیاران صنعت برق» از بین دانش‌آموزان و ارائه کارت ویژه به این عزیزان

ـ پیشنهاد انجام همکاری مشترک بین شرکت‌های صنعت برق استان جهت برگزاری همایش استانی تحت عنوان «آقای برق».

ـ استفاده از مبلغان دینی و بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد و خطبا در هفته مدیریت مصرف

ـ بهره‌گیری از تجارب فرهنگ سازی واطلاع رسانی سایر استان‌ها که در مدیریت پیک‌بار تابستان ۹۷ بیشترین اثربخشی و موفقیت را داشته‌اند.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1397/10/03   تعداد بازدید 542     https://azrec.co.ir/blog/u/20559  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض